E.L.F. MAKE-UP

dinsdag, mei 03, 2011


Mijn allereerste E.L.F.-bestelling dateert alweer van een heel tijdje geleden. Ondertussen heeft E.L.F. een aantal leuke producten aan haar gamma toegevoegd die ik wel eens wilde uitproberen. Zo werd de Shimmering Facial Whip in een aantal nieuwe kleuren uitgebracht, een product waar ik al heel lang benieuwd naar was.



Deze kabuki-kwast uit de Studio-lijn heeft al zoveel goede commentaren gekregen dat ik er ook wel benieuwd naar ben geworden.



















Shimmering Facial Whip, in de nieuwe kleur Camilia! Lijkt mij heel mooi op de jukbeenderen of decolleté.
























Deze Hypershine Lipgloss doet mij een beetje denken aan de lipglossjes van Stila. Ik koos hem in de kleur Fairy, een zacht nude kleurtje.



Duo Cream Eyeshadow Sugar Cookie
Met crème oogschaduw ben ik nog niet zo bekend, deze zomerse kleurtjes zien er alvast heel mooi uit dus ik ben wel benieuwd!



Ik ben een grote fan van minerale make-up. Deze Mineral Lip Gloss Pageant Princess bevat geen parabenen, bewaarmiddelen of chemische kleurstoffen.


Zijn jullie fan van E.L.F.-producten?
Van welk product zien jullie graag eerst een review passeren?





11 reacties

  1. ik ben wel benieuwt naar de mineral lipgloss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat ELF altijd wel leuke producten heeft. Ben vooral benieuwd naar de mineral lipgloss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hier ook de glosjes ! Ik kocht enkele jaren geleden er een aantal en vond ze veel te plakkerig ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook de mineral lip gloss maar ik vind dat hij verschrikkelijk plakt. Ik heb ook de kabuki en ik vind hem echt heel fijn! Ik ben wel benieuwd naar de cream duo eyeshadow!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke aankopen, ik ben eigenlijk wel een beetje benieuwd naar alle producten (want ken eigenlijk nog niets van dit merk).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben vooral benieuwd naar de kabuki kwast, ben nog op zoek naar een goeie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De Kabuki is inderdaad best goed! Ik ben benieuwd naar de Mineral Lipgloss.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke aankoopjes! Ik ook de kabuki kwast ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ga binnenkort toch ook wat dingetjes bestellen bij ELF, wordt hebberig van die site!

    BeantwoordenVerwijderen