Dior shopping!

donderdag, mei 05, 2011


Een job vlakbij de leukste winkelstraten van Brussel is leuk, al vind mijn portemonnee dat soms minder leuk. Heel af en toe gebeurt het dan toch dat ik tijdens de lunchpauze de winkelstraten ga verkennen en mij al snel laat verleiden door één of andere leuke actie bij Galeria Inno

Zo loopt er momenteel een leuke actie bij Dior waarbij je bij aankoop van drie producten, waarvan één verzorgingsproduct, een prachtig zwart satijnen tasje cadeau krijgt!






























Er zijn altijd wel enkele producten die ik graag wil uitproberen, zoals de nieuwe zonnespray Dior Bronze Lait Protecteur Sublimant SPF 15. Een ultrafijne en niet-vette spray voor het lichaam die bovendien heerlijk ruikt naar monoï!

Ook de bf werd niet vergeten, voor hem nam ik de deostick Dior Homme Sport mee. De laatste tijd ben ik helemaal weg van de nieuwe Dior-lakjes! Hun nieuwe formule én nieuwe borsteltje hebben mij ervan overtuigd om nog een kleurtje in huis te halen.




V.l.n.r.: Dior Bronze Lait Protecteur Sublimant SPF 15, Dior Homme Sport deostick en Dior Vernis Rose Kimono.

























En als leuk extraatje kreeg ik dit prachtige tasje, helemaal in de stijl van Dior en gevuld met enkele luxestalen. (mini Dior Extase mascara, mini Dior Lait Tendre Démaquillant en een mini edp Miss Dior Chérie).





13 reacties

  1. Dat tasje is echt leuk hé, het zit al in mijn handtas :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een leuke aankoopjes!!
    Doe ik ook zo vaak, in mijn middagpauze snel eventjes gaan shoppen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SUPERmooi tasje!! En ben ook wel benieuwd naar het lakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, ik herken er veel v mezelf in. Werk ook in een winkelstraat... Benieuwd naar de reviews!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke aankopen. Ik laat mij ook altijd verleiden door speciale acties :)
    Je nieuwe nagellak ziet er super uit! Ik kan niet wachten om een NOTD te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig tasje zeg ik met een jaloerse zucht :)
    Leuke aankopen ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke aankoopjes zeg ! Ik ben ook zo'n sucker voor acties met tasjes en zo :d haha !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Is het mogelijk om eens swatches te tonen van het lakje? grt

    BeantwoordenVerwijderen