Delvaux-etui

donderdag, mei 26, 2011
























Een reisje boeken bij Pegase, hét luxepaardje onder de touroperators, biedt vaak heel wat voordelen. Om haar klanten te belonen die voor 13 februari 2011 een zomervakantie hadden geboekt, bood Pegase namelijk dit prachtige Delvaux-etui in zwart kwaliteitsleder aan. Een mooi cadeau als je het mij vraagt!

Het reisje was helaas niet voor mezelf, maar voor mijn ouders die nu volop aan het genieten zijn van een welverdiende vakantie. En ik... ik ging aan de haal met het mooie Delvaux-etui. Thanks mom!

Kijk even mee voor meer foto's!









Hebben jullie vakantieplannen in het vooruitzicht?




 

5 reacties

  1. Amaai, leuk cadeau ! Talk about customer relations :p ! Jaa, ik ga een maandje naar de VS in juli, california, here I com ! Whiii
    Jij geen vakantieplannen ? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeeh, mooi extraatje! Fijn van je ouders dat jij het mocht hebben :)
    Geen reisje voor mij deze zomer, jammer genoeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Valley Doll: Wauw, een maand VS is echt wel super! :D
    Voorlopig heb ik nog geen vakantieplannen, misschien een citytrip ofzo ;)

    @BeautyLoves: Hier nog een thuisblijvertje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, echt prachtig! Wat een leuke extra.
    Ik heb voorlopig ook nog geen vakantieplannen en denk dat het zo ook gaat blijven, jammer genoeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi! Ik vertrek volgende week een weekje naar de Costa de la Luz!

    BeantwoordenVerwijderen