TAG: Als ik iets zeg, dan zeg jij?

donderdag, april 21, 2011




Deze leuke tag kreeg ik van Marijke, de lieve webmiss achter Nymphette! Deze keer is het de bedoeling dat je op enkele vragen antwoordt aan de hand van foto's. Here we go!


Als ik schattig zeg, zeg jij:




Als ik schitterend zeg, zeg jij:




Als ik favoriet zeg, zeg jij:




Als ik heerlijk zeg, zeg jij:




Als ik knap zeg, zeg jij:




Als ik lekker zeg, zeg jij:




Als ik bloggen zeg, zeg jij:




Als ik honger zeg, zeg jij:




Als ik rood zeg, zeg jij:




Als ik jurk zegt, zeg jij:




Als ik warm zeg, zeg jij:




Vind je de tag leuk, neem hem dan gerust over!

Eva
xxx







11 reacties

  1. Echt een hele leuke tag met mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan! En jouw poezen zijn echt wel schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze tag blijft leuk om te zien, vond het zelf ook erg leuk om te doen een tijdje terug :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @MissBeautyEtc: Dankje! Het was gisteren trouwens haar 7de verjaardag, vandaar dat ze als eerste op de foto mocht! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke foto's!
    Is dat de Sephora in Lille? :)

    En wederom een superschattige foto van de poes! Sleepy!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Imelda: Thx! Ja, dat is de Sephora in Lille! Er zijn er daar twee (die in het shoppingcenter is nog een stuk groter!) :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik dacht al dat ik hem herkende! Moet dringend nog eens in Lille gaan shoppen :)

    BeantwoordenVerwijderen