Shoplog: Gent!

zaterdag, april 16, 2011


Gisteren had ik een dagje vrijaf en dus ging ik al vroeg pad om te gaan shoppen! Mijn eerste stop was natuurlijk MAC waar ik een nieuw flesje Brush Cleanser meenam en niet te vergeten, de nieuwe Vibrancy Eye Primer! Een primer speciaal voor de oogcontour, die verfist en ervoor zorgt dat concealer langer op zijn plaats blijft zitten. Hij schijnt heel goed te zijn dus ik ben er wel benieuwd naar!




Ik was helemaal happy toen ik bij Ici Paris XL de Electric Tropics nagellaksetjes van Dior zag staan! Mijn voorkeur ging uit naar de kleur Paradise, een fluo roze. Het doosje bevat naast de nagellakkleur ook nog een topcoat die je aanbrengt voor nog meer glans.




Bij The Body Shop kocht ik nog twee flesjes Earth Lovers shower gel. Ik had al twee geuren in mijn badkamer staan (Apricot & Basil en Watermelon & Eucalyptus). Ik vind deze douchegels zo fijn dat ik er meteen twee andere geuren heb bijgekocht!

Ze ruiken eigenlijk allemaal goed maar heb uiteindelijk toch maar gekozen voor de geuren Fig & Rosemary en Lemon & Thyme.

Bovendien is er momenteel een leuke actie, je betaalt slechts 10 euro voor 2 flesjes Earth Lovers shower gel én je krijgt er een handige scrubspons gratis bij!


Hebben jullie de flesjes al gespot en wat is jullie favoriete geur?











15 reacties

  1. Oh superleuke spulletjes heb je gekocht!! Ik wil ook de dior-lakjes via die reeks :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke aankopen, dat Dior lakje is echt prachtig!
    Ik ben ook fan van de nieuwe douchegels van TBS. Ik viel helemaal voor de apricot & basil, maar die was al op :) Dus ging ik naar huis met de Lemon & Thyme, ook een heerlijk geurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah dat Dior lakje is zo prachtig! Ik wilde ook gebruik maken van die Body Shop aanbieding, maar heb nog liters showergel staan. Ben wel heel benieuwd hoe ze zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke shoplog, vooral de mac goodies :) ook een fan van de cremesheenglasses?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh leuke spullen! Bij ons was de nieuwe dior nog niet binnen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Is er een MAC in Gent? *Valt volledig uit de lucht*

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Is die MAC brush cleanser de moeite? Ik was mijn penselen met gewone haarshampoo tot hier toe lukt het heel goed

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke aankopen Eva! Ben benieuwd naar de Mac oogprimer!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Laurence: Ja hoor, die is hier toch al een tijdje! ;) Je vindt de winkel op de Brabantdam. :)

    @Sariitha: Ik vind de MAC brush cleanser wel een aanrader, zo'n flesje kost 10 euro en daar doe je wel een tijdje mee. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk de shower gels :)
    wat was de prijs van de brush cleanser van mac ?

    BeantwoordenVerwijderen