Scholl New Bahama Textile

vrijdag, april 08, 2011



Ik heb altijd al een zwak gehad voor slippers, en als het even kan in zoveel mogelijk verschillende kleurtjes graag! Al jaren draag ik trouw mijn Birkenstocks, de befaamde slipper met het kurken voetbedje waar ik ondertussen wel enige modellen van bezit.

Bij mijn laatste bezoekje aan Sluis in Nederland, kwam ik dit zomers exemplaar van Scholl tegen en ik was op slag verliefd! Het principe van het voetbed is een beetje vergelijkbaar met dat van Birkenstock, lekker comfortabel dus!




De slippers van Scholl zijn verkrijgbaar in verschillende kleuren en uitvoeringen (leder, textiel,...) en zitten echt perfect! Bovendien zijn ze heel licht zodat ze makkelijk mee de tas in kunnen tijdens een shopdagje!




Scholl New Bahama Textile slippers zijn verkrijgbaar bij o.a. New Paris Londres
Of neem een kijkje op MyScholl.be
Prijs: 49,95 euro




5 reacties

  1. Oh deze zijn echt leuk! Inderdaad heel zomers!

    Ik kan jammer genoeg niet dit soort slippers dragen, spijtig want vind ze echt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi ! Ben ook Birckenstock fan, heb ondertussen 3 paar en draag ze om thuis rond te lopen en als het heel warm is constant !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh, leuk en zomers!! ideaal voor op het werk of zo!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze zien er fantastisch uit!

    BeantwoordenVerwijderen