Rituals haul!

zaterdag, april 23, 2011



De producten van Rituals zijn al jaren talrijk aanwezig in mijn badkamer. Vooral de lichaamsproducten want die vind ik echt heerlijk! Zo ben ik al jaren fan van hun doucheschuim en scrubs.

Bij Rituals kan je ook regelmatig van voordelige acties genieten waarbij je sommige producten kan kopen met een fikse korting. Deze keer was het de beurt aan de Himalaya Wisdom scrub, een heerlijke lichaamsscrub op basis van basilicum en munt aan 9,95 euro i.p.v. 14,95 euro. Tijd dus om een voorraadje in te slaan!



Het Bushido crèmebad op basis van bamboe en gember had ik nog niet eerder gezien, toen ik er aan snuffelde heb ik meteen een fles in mijn mandje gelegd. 

Wat elke keer opnieuw in mijn mandje verdwijnt is de Hammam Olive Secret douchecrème, ik ben echt verslaafd aan dit goedje! Ook fan van eucalyptusgeur, dan moet je deze zeker eens proberen!






Hebben jullie ook een favoriet Rituals-product?



- Himalaya Wisdom scrub: tijdelijke actie 9,95 euro i.p.v. 14,95 euro - (265 g)
- Bushido crèmebad: 12,90 euro - (500 ml)
- Hammam Olive Secret douchecrème: 8,50 euro - (150 ml)



6 reacties

  1. Hmmm, yummie, lijkt me allemaal heerlijk! Ik ben superfan van de rice & cherry blossom-lijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vroeger had ik daar ook veel van maar nu minder

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben fan van de Mei Dao bodycrème, ruikt zooo overheerlijk ! Leuke aankoopjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk geshopt! Die Hammam douchepasta is héérlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toffe aankopen!
    Ik heb nog een tijdje staan twijfelen of ik deze scrub zou kopen, maar heb dan uiteindelijk de Sakura scrub gekozen :)

    Ik zou niet direct mijn lievelingsproduct van Rituals kunnen opnoemen, teveel om uit te kiezen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alleen al van de geur die in de winkels hangt van Rituals, daar hou ik van! :D Verder hebben ze zo'n handscrub - de naam ontglipt mij - in een groen flesje mmm die is super! Ook de Hammam Body Mud is een aanrader...

    BeantwoordenVerwijderen