Review: MAC Shaping Powder Lightsweep

woensdag, april 13, 2011


Felle kleuren blush zijn niet echt aan mij besteed, waar ik wel van houd zijn zachte, natuurlijke kleuren die je toch een frisse glow geven zoals dit Shaping Powder in Lightsweep van MAC.

Een ultrafijn poeder waar je heel veel kanten mee uitkan. Zo is de kleur Lightsweep ideaal om als highlighter te gebruiken, of als je een iets lichtere huidtint hebt zoals ik,
als blush.



Veel kleur geeft Lightsweep dus niet, eerder een vleugje maar dat vind ik juist fijn! 
Ik kan het een beetje vergelijken met het Beauty Powder 'Tahitian Sand' van MAC, alleen geeft deze iets meer kleur af.






Hier heb ik Lightsweep in de huid geblend met de 187 kwast van MAC. Het resultaat is een frisse, natuurlijke peachy glow!


Wat vinden jullie van de kleur? Iets voor jullie of te naturel?



MAC Shaping Powder Lightsweep is enkel verkrijgbaar bij de MAC Pro-store!
Prijs: +- 21 euro



8 reacties

  1. Mooi! Maar ik denk dat als ik hem zou graag gebruiken je er niet zo heel veel van zou zien. Heb ik met Tahitian sand ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is wel mooi! Misschien ook iets te licht voor mij, alhoewel, dat zou nog kunnen meevallen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dat ziet er enorm mooi uit! Helemaal m'n ding

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kleurtje, ik vind het wel leuk als het er naturel uitziet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben ook niet voor felle blush dus deze vind ik heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kleur! Echt iets voor mij, ik hou ook niet van te felle blush!

    BeantwoordenVerwijderen