Oona Welcome Days! - Part I

vrijdag, april 29, 2011








De persdagen zijn altijd iets om naar uit te kijken, traditiegetrouw gooien pr-bureau's hun deuren open voor journalisten, stylisten en bloggers om een kijkje te nemen naar wat we het volgende seizoen allemaal in de winkelrekken mogen verwachten. En geloof me, elke keer opnieuw kom ik met een huge wishlist buiten!

Eerste stop was Oona, het pr-bureau dat o.a. merken zoals Kiehl's, L'Oreal Paris, Ici Paris XL, Huit, Essentiel, FitFlop, Maybelline, Nike, en River Island vertegenwoordigt. Onder begeleiding van enkele leden van het Oona team en een verfrissend drankje konden we kennismaken met tal van nieuwigheden op vlak van zowel beauty als fashion.




Helemaal nieuw bij Maybelline is de Colossal Volume Express Cat Eyes mascara. Deze nieuwigheid belooft alvast een al even waardige opvolger te worden voor de twee succesrijke voorgangers, Volum'Express The Falsies mascara en Volum'Express One by One mascara. Ik ben alvast benieuwd!

De Shine Sensational lipglossjes werden speciaal voor de zomer in een aantal lekkere fruitsmaken uitgebracht, wie kan daar aan weerstaan?





Verder zien we nog enkele nagellakjes van MNY, het kleine zusje van Maybelline. De producten van MNY zijn trouwens heel betaalbaar, wat maakt dat je al wat vaker van kleur kan afwisselen!




Nog nieuw maar dan bij Garnier is de Fructis Pure Shine shampoo en conditioner. Fructis Pure Shine zorgt ervoor dat kalkresten zich niet kunnen vastzetten en geeft het haar opnieuw glans zonder het te verzwaren.

Ambre Solaire brengt ons meteen in vakantiestemming, zij brengen Resisto Kids, een spray die 2 x meer waterbestendig is en Light & Silky, een gamma zonneproducten met ultra-lichte texturen om in alle comfort van de zon te kunnen genieten.





Voor vrouwen die hun haar donkerbruin kleuren maar die de rode weerschijn die je vaak ziet niet zo prettig vinden heeft L'Oréal enkele nieuwe kleuren ontwikkeld binnen het Casting Crème Gloss-gamma.

Ook bij L'Oréal is zonnebescherming heel belangrijk, om in alle veiligheid te zonnen kies je voor Solar Expertise, een droge olie (verkrijgbaar in SPF 15, 20 of 30).
Met de zelfbruiner Sublime Bronze Express Pro creëer je in no time de meest natuurlijke gouden teint ooit!





Ook de lippen worden niet vergeten, bij L'Oréal zien we de fruitige lipgloss Glam Shine Fresh! Verkrijgbaar in vier schitterende snoepjestinten.





Nieuw bij Kiehl's is Rosa Artica, een regenerende crème die een ongelooflijk succes kent in de VS. Gaat fijne lijntjes en rimpeltjes tegen, werkt huidverstevigend en hydrateert. Een multitasker dus!





Speciaal voor de mannenhuid heeft Kiehl's het Facial Fuel-gamma, met de iets stoerdere verpakkingen! Mijn vriend is een grote fan van de Facial Fuel Age Combat, die nu in een nieuw jasje werd gestoken.





Met de Kiehl's Ultra Facial Oil Free producten, zorgt Kiehl's ervoor dat ook mensen met een gemengde tot vette huid de producten kunnen gebruiken.



























Zoals ik al zei wordt mijn wishlist na een persbezoek alleen maar groter! Deze prachtige pumps van Avance gaan komende winter zeker en vast in mijn kast staan. Check de donkerblauwe!

































Veel kleur, prachtig gecombineerd bij Essentiel!




Hip schoeisel van Feiyue!























Adembenemende juwelen van Atelier 11...
































Ik hou absoluut van de lente en zomer, maar toen ik deze leuke bontlaarsjes zag wou ik stiekem dat het al winter was! Geen koude voetjes meer de komende winter, ik wil minstens een paar van deze schattige FitFlops!
































Terug van weggeweest: dé Moon Boots, verkrijgbaar in verschillende hippe uitvoeringen!



























Kleurrijke Vans!






















River Island, check het prachtige nude tasje!
































En enkele mooie lingeriestuks van Huit!




Van al dat moois krijg je natuurlijk honger! Als afsluiter van deze fijne voormiddag gingen Stamatia, Vanessa en ik eens proeven bij de Burgerij! Als je ooit in de buurt van het station van Berchem bent ga dan zeker even langs! Een echte aanrader!























Mmm!!!


Bedankt @Oona voor de uitnodiging!




10 reacties

  1. Ik heb ook weer een grote wishlist door de pr-days, niet goed voor de bankrekening :)

    Die burger is echt mega :D
    Ik ga er ook eens langsgaan, als ze tenminste vegetarische burgers hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Imelda: Haha, idd! Blijkbaar heb ik je weer gemist? :)

    Ze hebben ook enkele veggie-burgers! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, hier ook een wishlist ;-) DIe burger ziet er lekker uit!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben gisteren pas gegaan, dus blijkbaar lopen we elkaar echt steeds mis. Jammer!
    Bedankt om het te laten weten, dan ga ik zeker eens een keertje langs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh my, als ik die burger zie, krijg ik meteen weer honger! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's heb je gemaakt!!
    Ik ben de donderdag geweest!!
    Die burgers zien er superlekker uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het was leuk hè ! Daar gaan we zeker nog eens eten! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @BeautyLoves: Haha, hij was dan ook superlekker! :D

    @Petra: Thanks! :)

    @MissBeautyEtc: Absoluut! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind die donkerblauwe Avance pumps ook super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen