Nieuw: Oenobiol Zon Anti-Aging

donderdag, april 14, 2011


De zomer komt eraan en ook al zijn die eerste zonnestralen heerlijk, onze huid kan maar beter goed voorbereid zijn. Want naast een goed beschermend zonneproduct is het ook verstandig om de huid op de zon voor te bereiden.

Oenobiol is al jaren marktleider in voedingssupplementen en kan met Oenobiol Zon al jaren op trouwe fans rekenen. De capsules zorgen ervoor dat de huid beter is voorbereid en garandeert een optimaal bruin kleurtje in een minder lange blootstellingstijd.



De unieke formule met een combinatie van carotenoïden in Oenobiol Zon was al een succes en wordt nu dus vergezeld van een nieuwe formule, Oenobiol Zon Anti-Aging die de jeugdigheid van de huid helpt te behouden. 

Oenobiol Zon Anti-Aging  
Om de cellen nog beter te beschermen tegen oxidatieve schade werd de nieuwe formule verrijkt met zink en vitamine C die bijdraagt tot de synthese van collageen, het voornaamste structurele eiwit van de huid. 


Wetenschappelijk bewezen doeltreffendheid:

- verbetert de tolerantie voor de zon: +12%
- activeert het bruiningsproces: +19%
- verhoogt de doeltreffendheid van een zonnefilter: +20%
- beschermt de cellen tegen vrije radiacalen 
- gaat de strijd aan tegen fotoveroudering, vermindering van rimpels: -4%


Ik ben heel erg benieuwd of deze nieuwe capsules, Oenobiol Zon Anti-Aging voor mijn gevoelige, lichte huid een verschil kunnen uitmaken. En jullie?



OENOBIOL ZON Anti-Aging is vanaf april 2011 verkrijgbaar bij de apotheek
Prijs: 24,45 euro voor een doosje van 30 capsules



3 reacties

  1. ik ben benieuwd naar je review, misschien koop ik ze ook wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben gelukkig gezegend met een heel makkelijk bruinende huid, 4 zonnebankbeurten en het is alsof ik van vakantie kom !!! Ik duim voor je dat ze helpen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook benieuwd. Dit zou ik ook wel eens kunnen gebruiken !

    BeantwoordenVerwijderen