NOTD: OPI Malaysian Mist

maandag, april 11, 2011



Nude nagellak, ik kan er niet genoeg van krijgen! Ik heb dan misschien wel enkele nude lakjes in mijn collectie, er is altijd wel eentje met een meer roze of beige ondertoon...

Het kleurtje dat ik vandaag draag is Malaysian Mist van OPI, nude met een peachy twist! Het lakje bleef eigenlijk een beetje onaangeroerd in Vanessa's stash liggen, dus heb ik hem met veel plezier geadopteerd! Nog eens bedankt!





De lakjes van OPI zijn superhandig in gebruik dankzij het brede borsteltje, zo gaat nagels lakken nog vlotter!



Hier draag ik twee laagjes OPI Malaysian Mist, zonder topcoat. Het resultaat is een mooie egale kleur zonder strepen, die heel mooi staat als je al een beetje gebruind bent.






Wat vinden jullie van het kleurtje?


OPI Malaysian Mist is verkrijgbaar bij o.a. Instant Spa en Cosmeticary
Prijs: 13,95 euro



9 reacties