NOTD: Mavala 'Paris'

maandag, april 04, 2011




Vandaag heb ik nog maar eens gekozen voor een rood lakje, staat altijd netjes en classy vind ik. Jullie zagen het misschien al op twitter maar ik ben dol op deze kleine lakjes van Mavala!

De voornaamste reden? Ze zijn klein - een flesje bevat 5 ml- en dat is een voordeel want zeg nu zelf, de kans dat je een volledig flesje van 15 ml opgebruikt is toch wel heel klein, niet? Net omdat ze zo klein zijn, vind ik dat ik mezelf best wel op enkele kleurtjes mag trakteren! En de kleurenkeuze, die is enorm, van onopvallend nude tot flashy paars...



Het eerste kleurtje dat ik aan jullie wil laten zien is 'Paris', een mooie rode kleur met een beetje koraal. Als ik deze kleur vergelijk met 'Beirut', een andere kleur die ik heb gekocht, heeft deze een iets warmere ondertoon. Op de foto is het iets moeilijker te zien maar binnenkort komt ook de andere kleur 'Beirut' aan bod zodat jullie het verschil beter kunnen zien.

Het lakje is heel aangenaam in gebruik, al is het fijne borsteltje wel even wennen. Hier draag ik trouwens twee laagjes 'Paris', zonder topcoat. Op gebied van houdbaarheid scoort hij echter heel wat minder dan bv. een OPI of Chanel-lakje, want na twee dagen begon de kleur te chippen! Iets wat je natuurlijk makkelijk kan verhelpen door een topcoat aan te brengen.




Ben je nog op zoek naar een mooi kleurtje voor je nagels? Ga dan zeker deze kleintjes van Mavala checken in je parfumerie!

Mavala Nail Color is verkrijgbaar bij o.a. Ici Paris XL
(bestaat in verschillende finishes: cream, pearl, reflecting en holographic)

Prijs: 3,68 euro - 5 ml





5 reacties

  1. Mooie kleur! Vind kleine nagellakjes ook handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kleurtje, heb ze gespot in ipxl en heb er ook eentje mee naar huis, ongeveer zelfde kleurtje :)

    BeantwoordenVerwijderen