NOTD: DIOR Electric Tropics 'Paradise'

maandag, april 18, 2011






Op een stralende zonnige dag zoals vandaag mag het van mij allemaal een beetje feller op de nagels! Dior bracht met de nieuwe Electric Tropics zomercollectie twee nagellakduo's uit, Aloha (neon-oranje) en Paradise (neon-roze). Ik ben uiteraard gegaan voor het roze lakje Paradise, een prachtige felle roze kleur die je meteen al in vakantiestemming brengt!




Paradise is niet alleen een mooi kleurtje om naar te kijken, het is ook een prettig lakje om mee te lakken! Hier draag ik twee laagjes (zonder topcoat) en dat is voldoende om tot dezelfde kleur als in het flesje te komen. Lakken gaat vlotjes en droogt supersnel!





De nagellakjes van Dior zijn onlangs vernieuwd, zo kregen ze een nieuw breed borsteltje en een nieuwe formule die nog langer houdt!



Vind je het resultaat net iets te mat, dan gebruik je de bijgeleverde topcoat. Op die manier krijgen je nagels een prachtige glossy finish!



Het resultaat met topcoat zie je hier... 









Ik ben in elk geval super tevreden over de nieuwe nagellakjes van Dior. Ze lakken moeiteloos, egaal en met de topcoat er bovenop krijg je een prachtig glanzend nageloppervlak! Ik ben alvast benieuwd om deze topcoat met mijn andere lakjes uit te proberen!


Hebben jullie de Electric Tropics nagellakduo's van Dior al gespot?




Dior Electric Tropics Catwalk Duo is vanaf nu verkrijgbaar bij o.a. Ici Paris XL
Prijs: 29,51 euro  (2 x 10 ml)



16 reacties

  1. Oh zo mooi en zomers! En valt qua prijs beter mee dan ik dacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kleurtje! Het kwastje ziet er heel fijn uit, volgens mij lakt dat echt fijn. Jij kan trouwens heel netjes lakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh supermooi lakje!! Ik had de Aloha van de reeks al aan gespot, maar deze nog niet!! Ik wil ze alletwee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig lakje! Daar word je direct vrolijk van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love that kleurtje, maar vind het wel spijtig dat hij niet zo goed dekt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Is de Electric Tropics al volledig binnen in de ici paris xl in Gent? In Brugge is ze er nog altijd niet :(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Roxanne: Ja, ik vind de prijs ook wel meevallen voor twee flesjes ;-)

    @Renée: Dat brede kwastje lakt idd heel fijn en snel! Thx! :)

    @Petra: Haha, ja Aloha is ook een mooi zomers kleurtje! :D

    @Sariitha: Hij is inderdaad niet zo dekkend, je kan natuurlijk ook altijd drie laagjes aanbrengen. ;)

    @Margot: Geen idee of ze de volledige collectie al binnen hebben in Gent, wel de twee nagellakduo's. Je kan altijd even bellen voor het zekerste. ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh! Ik wist niet dat je twee flesjes kreeg voor die prijs! Moet ik toch ook eens langs de Ici Paris!
    Btw je hebt een mooie lengte qua nagels zo een lengte lukt me niet :(.

    http://fabulous-confessions.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Eveline: Ja hoor, da's de prijs voor het doosje met twee lakjes! :D Thx!

    BeantwoordenVerwijderen