NOTD: Chanel '489 Rose Insolent'

dinsdag, april 26, 2011






Ondertussen weten jullie al dat ik een grote fan ben van Chanel nagellakjes. Uiteraard zijn het schattige flesjes, maar de voornaamste reden waarom ik er zo gek op ben is toch wel dat Chanel ongelooflijk mooie en unieke kleuren nagellak heeft.

Vaak lees ik dat de kwaliteit minder zou zijn maar dat heb ik tot hiertoe nog niet ondervonden. Ik ben er zelf heel tevreden over, ze lakken fijn, drogen snel en de kleur houdt blijft bij mij gerust enkele dagen mooi!




De laatste tijd heb ik weer heel wat kleurtjes aan mijn collectie toegevoegd, allemaal dankzij die fantastische kortingsbonnen bij Ici Paris XL! Ik heb dus nog enkele kleurtjes voor jullie klaarstaan maar laat ik eerst beginnen met Rose Insolent





Ik was op zoek naar een iets donkerder roze kleur die niet te opvallend was en toen de verkoopster mij Rose Insolent liet zien was ik meteen om! Het is volgens mij het perfecte roze dat niet te fel is waardoor hij ook workproof is.




Ook hier zijn twee laagjes voldoende om tot een mooie dekking te komen. Op de foto draag ik trouwens Rose Insolent zonder topcoat. 


Wat vinden jullie van de kleur?


Chanel Rose Insolent is o.a. verkrijgbaar bij Ici Paris XL
Prijs: 21,86 euro






10 reacties

  1. Ik vind de kleur erg mooi, en als je van de zomer nog wat bruiner bent gaat ie nog mooier zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is zo'n mooi kleurtje! Moest ik lange nagels hebben, ik haalde het direct ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kleurtje, ik moet echt stoppen met nagel bijten! dan kan ik ook eens nagelak op doen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben fan, echt een tof kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen