La vie en rose!

dinsdag, april 05, 2011


Telkens er een nieuw pakje ten huize Eva wordt afgeleverd dient dat eerst uitvoerig te worden geïnspecteerd door niemand minder dan, jawel... de katten des huizes! Vorige week bracht de postbode deze leuke make-up opberger en ik kan jullie garanderen dat hij heel erg in de smaak viel!





Zowel de buitenkant als de binnenkant worden grondig besnuffeld...























Maar het zijn heus niet alleen de katten die er weg van zijn! Dit is gewoon de meest handige én schattigste make-up opberger die ik al heb gehad! Binnenin stak er nog een roze zonnebril, een staaltje van de nieuwe edt van Lacoste, roze snoepjes, een roze lipgloss en nagellak van Max Factor! Een review van deze twee producten hebben jullie dus zeker nog te goed!




Ondertussen laat ik jullie even meekijken naar de binnenkant... Zoals jullie kunnen zien is het de meest handige opberger voor nagellak!


Hebben jullie ook een opbergsysteem voor jullie make-up?





10 reacties

  1. Een super idee om je nagellak daar in op te bergen! Mijn dochtertje heeft het kistje al ingepalmd, al wat roze is verhuisd naar haar kamer :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk schatkistje ^^
    Mijn makeup zit in zo'n bakje met 4 schuifjes maar begint toch wel al op het kleinste te worden :p && nog een bakje met m'n alledaagse spulletjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is ook zo'n leuk kistje, dus ik moet de poes gelijk geven :)
    Ik heb een vintage beautycase van de rommelmarkt waar ik mijn make-up in steek, maar ik mag eigenlijk niets meer bijkopen, want hij zit al te vol :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Handige opberger! Een goed formaat voor al je nagellakjes (en er kunnen er nog wat bij ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi! En ik zie al die Chanel lakjes erin zitten *klinkt een beetje jaloers:)* Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig ! En ideaal voor de Chanel lakjes precies :d

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik heb deze opberger ook! voor nagellak is ie wel handig inderdaad =D heb er u wat alledaagse make-up in zitten :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Was inderdaad een leuk pakketje, goed idee om het als opberger voor je nagellak te gebruiken, brengt me op ideetjes, mijn koffertje zit eigelijk vol...

    BeantwoordenVerwijderen