Ici Paris XL Blogging Session 2: Skin Care Expertise

woensdag, april 06, 2011


Voor de tweede keer op rij organiseerden Ici Paris XL en Oona afgelopen maandag een Blogging Session, die deze keer helemaal in het teken van huidverzorging stond.
Ici Paris XL bracht onlangs een eigen gamma huidverzorgingsproducten op de markt met maar liefst 16 verzorgingsproducten, gaande van reinigingsmelk tot handcrème.  




Met de komst van een eigen Skin Care lijn wil Ici Paris XL haar klanten kwalitatief hoogwaardige producten aanbieden tegen een aantrekkelijke prijs. Elk product kost trouwens minder dan 20 euro en werd onderworpen aan een hele reeks wetenschappelijke tests onder dermatologische en oftalmologische controle. Ze zijn vrij van parabenen en minerale oliën zodat ze ook geschikt zijn voor gevoelige huidtypes.





Voor Ici Paris XL was de inhoud belangrijker dan de verpakkingen, vandaar de vrij simpele verpakkingen maar eigenlijk vind ik die best wel mooi. Tijdens de sessie kon iedereen uitgebreid kennis maken met de producten en kon je ze ook makkelijk uitproberen en ruiken.




Ik heb die avond heel wat gesmeerd en was best onder de indruk van de fijne, aangename texturen! Ook de geuren vind ik fijn, die zijn licht en bloemig maar zeker niet overheersend.




Als afsluiter van de avond kreeg iedereen nog enkele producten mee naar huis om te testen. De reviews hierover kunnen jullie dus binnenkort lezen.




Met dank aan Ici Paris XL en Oona voor de fijne maar vooral boeiende avond, ik heb er echt van genoten!







- Eye make-up remover: 3,95 euro (50 ml) - 7,95 euro (125 ml)
- Cleansing milk: 7,95 euro (200ml)
- Refreshing cleansing foam: 9,95 euro (125 ml)

- Gentle toning lotion: 7,95 euro (200 ml)
- Refreshing toning lotion: 7,95 euro (200 ml)
- Gentle facial scrub: 5,95 euro (75 ml)

- Moisturizing day cream: 14,95 euro (50 ml)
- Eye contour gel: 14,95 euro (15 ml)
- Moisturizing night cream: 14,95 euro (50 ml)

- First wrinkles day cream: 19,95 euro (50 ml)
- First wrinkles night cream: 19,95 euro (50 ml)
- First wrinkles eye cream: 19,95 euro (15 ml)

- Velvety hand repair cream: 5,95 euro (75 ml)
- Gentle nail polish remover: 4,95 euro (125 ml)





6 reacties

  1. Wat jammer dat ik niet was uitgenodigd, het zien er echt supertoffe producten uit! Dan maar eens gaan testen in de Ici Paris zelf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat leuk! Ik heb de nagellakremover gekocht, ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben benieuwd! Jammer dat mijn crème voor de droge huid is, daar ben ik niets mee :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Ik wou nog komen, maar t'was hier feest voor m'n verjaardag :-) Zien er fijne producten uit! Ben benieuwd naar die crème voor droge huid en de reinigingsmelk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Imelda: Ja, we lopen elkaar precies elke keer mis. Hope to see you next time :D

    @Evelien: Leuk! Ik ben benieuwd of je hem ook zo goed vind, ik vind hem heel fijn! :D

    @Perfectly Unordinary: Da's idd jammer!

    @Marijke: Spijtig dat je er niet bij was, lukt wel een volgende keer! Verjaardagsfeestjes zijn natuurlijk ook altijd leuk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die prijzen vallen echt goed me. Ik kijk uit naar de reviews.

    BeantwoordenVerwijderen