For Sale: CHI Ionic Ceramic Straightener!

dinsdag, april 19, 2011



Het is beslist, ik verkoop mijn CHI stijltang!
Wellicht willen jullie ook weten waarom... Eerst en vooral, ik ben al jaren gewend om mijn haar te stijlen met een eenvoudig modelletje van Babyliss dat op zich altijd prima werk leverde. Toen ik al die positieve dingen over een CHI stijltang hoorde (minder schadelijk voor je haar, stijler resultaat,...) wou ik die natuurlijk ook proberen.




Ik heb mijn CHI stijltang nu welgeteld vier keer geprobeerd en heb eigenlijk niet zo heel veel verschil ondervonden in vergelijking met mijn Babyliss stijltang. Misschien ligt het aan mijn haar maar voor mij doet hij dus niet veel.
Omdat het een beetje jammer is om van zo'n prijzig toestel aan de kant te laten liggen heb ik besloten om het te verkopen.





Ik heb de CHI stijltang op 3 april 2011 aangekocht bij Hair & Beauty in Sluis voor 141,60 euro. Binnenin de doos steken ook nog twee CHI haarclips, CHI haarkammetje, mini CHI Iron Guard 44 Protection Spray en mini CHI Helmet Head Spray (alles ongebruikt) en het garantieboekje.





Interesse om de CHI stijltang over te nemen? Stuur dan een mailtje naar: beautyblog.eva@gmail.com
Ze mag de deur uit tegen elk aannemelijk bod! ;-)


4 reacties

  1. Ik heb al een fijne stijltang, anders was ik zeker geinteresseerd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hetzelfde als jou, ik heb ook al redelijk gemakkelijk haar en vond een Chi dan ook te duur als mijn haar al prima stijl geraakt met een stijltang van 40 euro :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik zelf de babyliss pro steam. Vind die zelf geweldig, ik snap ook niet zo goed de heisa rond de chi stijltang...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb exact dezelfde CHI stijltang, ook zo'n roze. Voor ongeveer 3 jaar nu denk ik ... maar zo'n fantastisch ding heb ik het toch ook nooit gevonden. Het beschadigde mijn haar evenveel.

    BeantwoordenVerwijderen