Demak'Up Cotton Science Technology

dinsdag, april 12, 2011



Bij Demak'Up zijn ze continu bezig met het verbeteren van hun producten, zo hebben ze onlangs de reinigingsdoekjes vernieuwd. Demak'Up deed onderzoek naar de positieve eigenschappen van de katoenplant en heeft die verwerkt in de vernieuwde producten.

Ik kreeg vorige week dit leuke perspakket toegestuurd met een zevental producten uit de gehele lijn waaronder de vernieuwde reinigingsdoekjes, om ze uit te testen.




























Met dit pakket ziet het er dus naar uit dat ik de komende dagen zeker geen tekort aan wattenschijfjes zal hebben! ;-)

Een kijkje binnenin:

- Duo+ wattenschijfjes klein met honingraatstructuur
- Duo+ wattenschijfjes groot  met honingraatstructuur
Sensitive Silk wattenschijfjes klein
- Sensitive Silk wattenschijfjes groot
- Oogmake-up reiniger pads tegen wallen en donkere kringen
- Milk & Cotton vernieuwde reinigingsdoekjes ogen en gezicht
- Fresh & Tonic vernieuwde reinigingsdoekjes met tonic



Ik ben vooral benieuwd naar de Sensitive Silk wattenschijfjes en de oogmake-up reiniger pads tegen wallen en donker kringen! En jullie? 




7 reacties

  1. Ziet er goed uit! Zeker die Sensitive producten zullen goed zijn voor je gevoelige huidje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oehh deze heb ik ook gehad echt super mooi! hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is zo'n mooi kitje hé! Ik ben er ook blij mee! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit ! Ik gebruik altijd demak'up watjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb het ook gekregen! Er zijn alvast doekjes richting vriendin gegaan om te testen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, superleuk pakketje!! Ik ben benieuwd naar de pads tegen wallen en donkere kringen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik ben ook benieuwd naar de pads tegen wallen

    BeantwoordenVerwijderen