CHI Ionic Ceramic Straightener

zondag, april 03, 2011


Ze stond al een hele tijd op mijn wishlist, de CHI stijltang en toen ik deze middag in Sluis (Nederland) was, heb ik ze eindelijk aangekocht! Ik heb gekozen voor de CHI Ionic Single Pass versie, een roze straightener die deel uitmaakt van de Breast Cancer Awareness Collection. Hiermee gaat een deel van de opbrengst naar het borstkankeronderzoek, wat natuurlijk een mooi initiatief is! 





Deze twee mini's, de Pink 44 Iron Guard Protecion Spray en de Pink Helmet Head Hair Spray kreeg ik er gratis bovenop! 
























Samen met nog twee roze CHI haarclips en een kammetje. Ik ben alvast heel benieuwd of hij echt beter werkt dan mijn andere stijltang!

Binnenkort mogen jullie hier zeker een review van de CHI straightener verwachten!


Hebben jullie ervaring met CHI straighteners?





10 reacties

  1. Ik heb geen ervaring met Chi, maar ben wel heel benieuwd naar jouw review!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik heb ook geen ervaring met Chi hoor;$ Maar ik gebruik soms wel een stijl tang van mn zus!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die ziet er mooi uit! Ben benieuwd naar je mening!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die ziet er mooi uit! Ben benieuwd naar je mening!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geen ervaring mee maar ik hoorde wel al vaker dat deze erg goed zijn, en ook goed voor de haren, ik ben dus benieuwd naar jouw review!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb nog nooit een CHI tang gebruik, maar hoor er niets anders dan goed over!
    Ik het wel leuk dat het een roze is :) en natuurlijk goed meegenomen dat er een deel naar het goede doel gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zou je eventueel kunnen zeggen in welke winkel in Sluis je dit gekocht hebt aub? Dank je!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Veronique: Hey, ik heb mijn CHI bij Hair & Beauty gekocht. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb ook dezelfde chi gekocht...
    voor mij is ie geweldig....
    snel gestyled, en als je de tang schuin er langs haal een mooie krul...
    perfect...
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil ook een chi tang bestellen. Maar ik weet niet welke chi tang ik moet bestellen. Ik heb kroes-krullend haar. Ik wil echt super stijl haar, maar helaas lukt het niet met andere stijltangen...Welke chi tang zou ik bestellen voor kroes-krullend haar??

    BeantwoordenVerwijderen