NOTD: OPI Too Hot Pink To Hold'Em

woensdag, maart 23, 2011



Het mooie weer van de afgelopen dagen vraagt om een zomers kleurtje op de nagels. Wat dachten jullie van deze Too Hot Pink To Hold'Em van OPI?

Too Hot Pink To Hold'Em is een mooie felroze kleur uit de recente OPI Texas-collectie. Geheel nieuw aan deze collectie is de sorbetfinish, een semi-transparante glossy finish die mij meteen doet denken aan waterijsjes!



Niet iedereen is gek op de semi-transparante finish omdat die niet volledig dekt, maar dat vind ik wel leuk voor een zomers kleurtje zoals deze. Hou je van een meer dekkend resultaat, dan kan je dit makkelijk oplossen door vooraf een nude lakje aan te brengen.




Wat deze sorbetfinish dan weer wel goed doet is glanzen! Op de foto draag ik twee laagjes Too Hot Pink To Hold'Em zonder topcoat!





Wat vinden jullie van de kleur én de nieuwe sorbetfinish, is het iets voor jullie?


OPI Too Hot Pink To Hold'Em is verkrijgbaar bij o.a. Instant Spa en Cosmeticary
Prijs: 13,95 euro






9 reacties

  1. Ik vind de kleur heel mooi staan bij jou maar ik hou het voor mezelf liever bij neutrale kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superkleurtje! Weet niet of ik fan ben van de finish, maar wel van het kleurtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kleur! Perfect voor een zonnig dagje!

    Greetz,
    Imelda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pretty!

    Jammer dat ikzemf me ongemakkelijk voel bij felle kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen