NOTD: Models Own Hot Pink

dinsdag, maart 29, 2011





Felle kleurtjes als koraal, roze en oranje zijn helemaal in deze zomer! Vandaag heb ik gekozen voor Hot Pink van Models Own, een prachtig roze lakje dat mij meteen in vakantiestemming brengt! Ik kreeg Hot Pink, samen met nog drie andere kleurtjes van Vanessa dus een welgemeende dankjewel Vanessa!



Hot Pink is een warme roze kleur met een crème finish die perfect dekt in twee laagjes. De kleur maakt mijn handen precies ook een beetje bruiner, dus dat is mooi meegenomen! Het lakje brengt makkelijk aan zonder strepen (niet onbelangrijk!) en droogt heel snel.

Het enige minpuntje aan de lakjes van Models Own vind ik is dat ze vrij sterk ruiken maar door het mooie kleurtje ben je dat zo meteen vergeten!



Hier draag ik trouwens twee laagjes Hot Pink, zonder topcoat! Het resultaat is best glanzend, niet? Hot Pink draag je makkelijk een viertal dagen, zonder kans op chippen wat ook wel een meevaller is! 









Wat vinden jullie van Hot Pink? Is het een kleurtje voor jullie?

Models Own Hot Pink is o.a. verkrijgbaar bij River Island Antwerpen
Prijs: 6,50 euro




8 reacties

  1. Graag gedaan :D Is echt een mooi kleurtje hé! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @MissBeautyEtc: Hij is echt prachtig!

    En zo'n roze had ik nog niet! ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kleur! Die zou ik ook direct voor mezelf meenemen.

    Die cardigan is al van een tijdje geleden. Ik denk dat ik die rond september gekocht heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Flashy kleurtje! Helemaal in voor deze lente en zomer! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Perfect kleurtje voor als je bruin bent! Heel zomers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, echt helemaal mijn kleurtje!! Heb er al veel in deze stijl, maar zijn toch allemaal verschillend ;)
    Deze wil ik, misschien zaterdag maar eens kijken tijdens de bloggersmeet ;) Kom jij trouwens?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van zo'n kleurtje word je toch meteen vrolijk! :-)

    BeantwoordenVerwijderen