NOTD: Chanel Le Vernis '475 Dragon'

donderdag, maart 17, 2011




Een lakje dat ik jullie niet langer wil onthouden is Dragon van Chanel. Dragon is het perfecte rode lakje als je het mij vraagt, niet te koel of te warm van kleur maar het perfecte rood! Ik had al heel vaak naar dit kleurtje staan kijken maar aangezien ik al enkele rode kleurtjes in mijn stash heb zitten, liet ik het steeds staan.



Dragon is een lakje met een crème finish, wat ik persoonlijk heel mooi vind.
Hier draag ik twee laagjes en zoals jullie kunnen zien is dat voldoende om tot een perfecte dekking te komen. Let vooral ook op de glans, die is echt duidelijk aanwezig bij dit lakje!   





Over de houdbaarheid ben ik ook best tevreden. Dragon blijft zonder moeite drie, vier dagen chipvrij wat toch een mooie prestatie is als je het mij vraagt!






Dragon wordt ongetwijfeld een kleurtje dat de komende zomer heel vaak om mijn nagels terug te vinden zal zijn!


Wat vinden jullie van dit kleurtje?




10 reacties

  1. Heel mooie kleur! Die gaat op mijn wishlist :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleur!
    Ik vind rode nagellak altijd zo mooi staan bij anderen, maar bij mijzelf vind ik helemaal niet zo mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi kleurtje!! Ik gebruik zelf ook minder rode nagellak, ook al vind ik het supermooi staan bij anderen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Rode gelakte nagels blijven het mooiste, vind ik!

    x Krizia

    www.krizia-shark-attack.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen