NOTD: Chanel '513 Black Pearl'

donderdag, maart 10, 2011



Black Pearl van Chanel is zo'n lakje waar ik al lang gek op ben, nog voor het in de winkels beschikbaar was. Misschien een beetje ongewoon voor een grote liefhebster van roze en nude nagellakjes zoals ik maar ik blijf toch een prachtige kleur vinden!

Het is misschien niet meteen de kleur die je doet denken aan de lente en toch maakt Black Pearl deel uit van Chanel's voorjaarscollectie. Naast Black Pearl telt de collectie nog twee andere prachtige lakjes, Pearl Drop (zacht wit met een gouden microshimmer) en Pêche Nacrée (medium perzikkleur met microshimmer) maar die heb ik wijselijk in de winkel gelaten.

Op naar Black Pearl!

 


De kleur kan ik het best omschrijven als een soort van blauwgroen met een metallic finish, heel mooi! Wel heeft deze kleur minimum twee laagjes nodig om mooi te dekken, anders heb je gegarandeerd een zichtbare nagelrand.

Ik weet niet of ik de enige ben maar bij dit lakje had ik de indruk dat de textuur veel dunner was dan bij andere Chanel lakjes. Maar dat kan natuurlijk ook te wijten zijn aan de metallic finish, die zijn zowieso iets dunner dan cream finishes.


 

Hier draag ik twee laagjes Black Pearl en zoals jullie kunnen zien is het resultaat best wel dekkend. Het lakje droogt snel en blijft zeker enkele dagen chipvrij!
 

Is Black Pearl een kleurtje dat jullie vaak zouden dragen?


Chanel Black Pearl is verkrijgbaar bij o.a. Ici Paris XL (limited edition)
Prijs: 21.86 euro





8 reacties

  1. Ik draag hem veel te weinig, waarschijnlijk omdat ik het zo'n lastig lakje vind! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleur!
    Ik zou hem wel veel dragen denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de kleur erg mooi! Zelf draag ik alleen kleurloze lak, ik ben dan ook niet zo'n fan van mijn eigen handen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie foto's :)
    kzou de kleur zelf ook wel dragen, de kleur is echt uniek ^^ x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooie kleur! k zou m zo zelf dragen, maar waarom moet dat zoveel kosten (Grrmbl) :D

    x Je suis Sophie

    BeantwoordenVerwijderen