My Personal Assistants ...

maandag, maart 07, 2011


Zoals velen onder jullie wellicht al weten heb ik naast mijn favoriete hobby, mijn blog, ook een fulltime job. Om beide zo goed mogelijk te combineren komt daar best wat planning en organisatie bij kijken, en wie doet dat allemaal beter dan mijn agenda en BlackBerry.

Noem het gerust mijn persoonlijke assistenten want zonder hen zou er al eens wat mis kunnen lopen! Natuurlijk kan mijn BlackBerry mijn agenda heel goed vervangen, ik heb alleen de gewoonte om alles voor mezelf nog eens te noteren op papier, soort van dubbele controle zeg maar...



Naast mijn BB en mijn agenda zijn er uiteraard ook nog enkele andere spullen die mij dagelijks vergezellen. Zo heb ik steeds mijn Mineralize Skinfinish Natural van MAC mee in de tas, mijn geliefde Touche Eclat van Yves Saint Laurent om gedurende de dag een beetje bij te werken en sinds kort ook een nieuwe favoriet, de Prep + Prime Skin Base van MAC. Een review hierover mogen jullie binnenkort zeker verwachten!






Welke persoonlijke spullen sleuren jullie zoal dagelijks mee?



7 reacties

  1. Mijn telefoon gaat altijd met me mee, binnenkort ook een blackberry!! Daaraast ook een spiegeltje, consealer en een lipstick

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb nog een oude GSM en mijn make-uptasje mag ook altijd mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb altijd 2 gsm's mee XD een vaseline lipbalm en een borsteltje met spiegeltje in 1 ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Telefoon (nokia E5-love), lip balms, lip gloss, lipstick en handcrème... De kleurtjes wisselen wel eens af!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik sleur veel te veel mee! GSM, agenda, make up tasje, bril,....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gsm, agenda, portefeuille, schrijfgerief en sleutels.. En meestal nog een hoop rommel die ik eigenlijk niet nodig heb :p

    x Sabrina

    http://vitalitijd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb ook altijd de Iphone mee, een make-uptasje met daarin al het nodige op foundation en blush na, lippenbalm, sleutels, ik ga nooi de deur uit zonder mijn agenda (ja ik hou ervan om nog een echte agenda te hebben waar ik alles op de ouderwetse manier in schrijf)en mijn leesbril.

    BeantwoordenVerwijderen