MAC Primed For Perfection!

donderdag, maart 24, 2011




Op 9 april brengt MAC enkele nieuwe, spannende producten uit! Na de twee gezichtsprimers die MAC al in het gamma had, komt er nu een nieuwe primer Prep + Prime Vibrancy Eye bij, een primer die specifiek bedoeld is voor de huid rondom de ogen en de blik verheldert.

Naast de Prep + Prime Vibrancy Eye brengt MAC nog een ander hebbeding uit, de Prep + Prime Highlighter. Een highlighter in de vorm van een handig klikpennetje die je kan gebruiken rondom de ogen om op te lichten of op plaatsen waar je accenten wil aanbrengen zoals bijvoorbeeld het wenkbrauwbot.

Verkrijgbaar in drie kleuren:

- Light Boost (soft yellow cream)
- Bright Forecast (mid-tone peachy coral)
- Radiant Rose (light shell pink)




 


























Gaan jullie op 9 april voor de winkel staan om iets uit deze Primed For Perfection collectie te halen?


MAC Primed For Perfection
Prep + Prime Vibrancy Eye: 27 euro (LE)
Prep + Prime Highlighter: 18,50 euro (LE)




9 reacties

  1. De highlighterpennen wekken wel mijn nieuwsgierigheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd, klinkt toch al veelbelovend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil zo'n highlighter wel eens testen, ik gebruik nu Touche Eclat maar jullie weten ook dat die best prijzig is...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It's a highliter only not a concelar right

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, ziet er goed uit!

    Ik ben wel benieuwd naar beide producten.

    BeantwoordenVerwijderen