Ici Paris XL shoplog!

maandag, maart 28, 2011























Bij Ici Paris XL kon je de laatste tijd van heel wat korting genieten d.m.v. interessante acties, zo stak er vorige week vrijdag nog een bon van -30 % (geldig op (bijna) het volledige assortiment) bij de krant Het Laatste Nieuws!

Een mooie besparing die ik uiteraard niet aan mij kon laten voorbijgaan, zeker niet als je weet dat je normaal op Chanel-aankopen slechts 10% korting ontvangt!

Wat nam ik allemaal mee naar huis?





Dit schattige mini-lakje van Mavala in de kleur Paris, een mooie koraalrode kleur die het heel mooi doet bij een jeans.



Ici Paris XL bracht onlangs een eigen verzorgingslijn op de markt met o.a. een dagcrème, handcrème, ...
Ik nam alvast een flesje Gentle nail polish remover mee naar huis en kan jullie nu al zeggen dat hij fantastisch is! Een review over dit product mogen jullie binnenkort zeker nog verwachten!




Sinds kort ben ik de Inimitable mascara van Chanel weer gaan gebruiken, hij bevalt mij zo goed dat ik mij meteen ook een backup heb aangeschaft! Hello -30%!

Ook Rose Insolent van Chanel stond al even op de wishlist, het perfecte roze kleurtje voor de zomer als je het mij vraagt!



Hebben jullie ook geprofiteerd van de kortingsbon uit de krant Het Laatste Nieuws?





9 reacties

  1. Idd leuke acties van ICI Paris Xl!¨Mogen ze elke week doen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed geshopt! Ik had de eigen lijn ook al zien staan, maar ik heb momenteel nog wel remover in voorraad. Wel benieuwd naar je review! Hoeveel kost hij trouwens, want bij ons stond er geen prijs op?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh,leuk...ik heb de bon nog... Die remover zie ik ook wel zitten,mijne is bijna op!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Perfectly Unordinary: De nagellakremover kostte iets van een 4 euro, valt heel goed mee vind ik! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had de krant niet, dus ook geen bon, maar goed, beter voor mijn budget!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb de bon ook en alweer een hele wishlist in mijn hoofd. Auuuw portemonnee !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke aankopen, dat Chanel lakje ziet er prachtig uit! Nu ben ik toch ook wel benieuwd naar die remover.
    Ik had geen bon, misschien al maar goed, anders had ik weer teveel gekocht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke spulletjes heb je gescoord!!! Die lakjes zijn supermooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen