Giorgio Armani - Acqua di Gioia

dinsdag, maart 22, 2011



Drinkbaar water voor iedereen!

Op 1 maart 2011 lanceerde Giorgio Armani in samenwerking met Green Cross International, één van de meest opvallende milieuorganisaties, Acqua For Life Challenge. Een solidariteitsactie op wereldniveau met als doel bevolkingsgroepen die nog geen toegang hebben tot drinkbaar water, te voorzien van 40 miljoen liter drinkbaar water.

 

Ook jij kan helpen!

Want elke verkochte fles Acqua di Giò of Acqua di Gioia is goed voor een gift van maar liefst 100 liter drinkbaar water. Bovendien bevat elke fles parfum een unieke code die je via Facebook kan ingeven, op die manier doneer je nog eens 100 liter drinkbaar water!

 


Als je houdt van frisse geurtjes, dan is Acqua di Gioia zeker iets voor jou! Enkele belangrijke ingrediënten zijn jasmijn, citrus, munt, cederhout, roze peper en labdanum wat van Acqua di Gioia een frisse zomergeur maakt!

Ik vind het alvast een fris en aangenaam geurtje!





Hebben jullie Acqua di Gioia al geroken, en wat vinden jullie ervan?


Acqua Di Gioia is vanaf maart 2011 verkrijgbaar bij de parfumerie

Eau de Toilette 50 ml: 62,00 euro - 100 ml: 84,00 euro
Eau de Parfum 50 ml: 62,98 euro - 100 ml: 84,98 euro





4 reacties

  1. Ik vind het een hele mooie actie, en ik denk dat ik de geur ook heerlijk zal vinden. Veel plezier van je parfum!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een heerlijke geur! Maar volgens mij is hij al langer verkrijgbaar hoor..

    x Sabrina

    http://vitalitijd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen