The Body Shop Earth Lovers!

woensdag, maart 30, 2011






























Donderdag 31 maart 2011, noteer het alvast in je agenda want op die dag kan je namelijk in elke Belgische winkel van The Body Shop terecht om je lege fles douchegel (ongeacht welk merk) in te ruilen voor een gratis fles douchelgel Earth Lovers Shower Gel!

Go Green en kom morgen dus zeker even langs bij The Body Shop om je oude fles in te ruilen, op die manier draag ook jij je steentje bij tot een beter milieu! Van alle lege flessen die die dag worden verzameld wordt bovendien een awareness kunstwerk gemaakt door Daniël de Jong, dit kunstwerk zal dan op vrijdag 22 april 2011 (Earth Day) worden onthuld.

De Earth Lovers douchegels bestaan in 7 heerlijke geuren, stuk voor stuk bijzondere melanges van vruchten- en kruidenextracten die heerlijk zacht aanvoelen dankzij de Community Fair Trade-aloë vera.
Lemon & Thyme, Watermelon & Eucalyptus, Pear & Lemongrass, Apricot & Basil, Mint & Cucumber, Fig & Rosemary en een geurloze variant.

De douchegels zijn vrij van sulfaten, parabenen en kleurstoffen en 100% biologisch afbreekbaar
Prijs: 6 euro - 250 ml


Gaan jullie morgen naar de winkel om een lege fles in te ruilen?




3 reacties

  1. Ik ben wel eens benieuwd naar deze douchegels, maar ik ga geen fles ruilen (alles zit nog vol :p).
    Ik vind het wel een heel leuke actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik nu eens een lege fles vond!Ben al 3 dagen aan het zoeken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moet ook is opzoek naar een lege fles, meestal gooi ik die dingen meteen weg :-)

    BeantwoordenVerwijderen