Winactie Tendresse L'Oréal Professionnel! - AFGESLOTEN

donderdag, februari 17, 2011


Tendresse Kids
L'Oréal Professionnel - Série Nature


Win 15x!  



Speciaal voor mijn lezeressen mag ik van L'Oréal Professionnel  maar liefst 15 setjes weggschenken met daarin een Tendresse Kids shampoo en crème uit de Série Nature! De review over deze fijne producten kunnen jullie trouwens hier nog eens nalezen.

Het gamma Tendresse Kids bestaat uit een verzachtende shampoo en ontwarrende crème met de heerlijke geur van perziken! En ook al zijn de producten eigenlijk bedoeld voor kinderen, ik ben ervan overtuigd dat de geur van perziken bij iedereen in de smaak zal vallen!



Wil je kans maken op één van de 15 Tendresse duo's van L'Oréal Professionnel?

* Laat me weten dat je meedoet door een comment achter te laten en vergeet niet om een geldig e-mailadres achter te laten zodat ik je kan contacteren indien je gewonnen hebt!
* Volg me via Bloglovin'
* Een vermelding op Twitter is niet verplicht maar levert je wel een extra kans op!
In dat geval RT je volgende zin:  RT @Evas_blog WIN 15x Tendresse Duo van L'Oréal Professionnel!


De winactie loopt t.e.m. vrijdag 25 februari 2011 - 23u.59, de winnaars worden persoonlijk verwittigd!


Veel succes iedereen!



24 reacties

  1. Ik doe mee!
    Ik volg je wel niet via Bloglovin' maar via GFC.
    En de tweet is ook gebeurd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe ook graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik doe ook graag mee. Leuk voor de kleintjes.
    Ik volg je op bloglovin en de tweet komt er aan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe ook mee!
    ik volg je via bloglovin en heb getweet:
    http://twitter.com/#!/bosbesjes/status/38242941940011008
    hoe laat ik mijn e-mail achter? ik heb geen google account, of wordpress of één van die andere?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat 'n leuke winactie! Perzik is heerlijk! Ik doe graag mee. Ik zou de weelderige haardos van mijn dochtertje van 21 mnd willen wassen en wie weet mijn eigen haren ook wel ;-) Ik volg je via Bloglovin' maar heb geen Twitter.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe graag mee met deze winactie!
    Ik volg ja via Bloglovin' en GFC!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik doe graag mee, heb ik weer wat leuks als mijn nichtje op bezoek komt ;)

    natlie_v@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik hou van perzik, en een ontklittende conditioner kan mijn haar echt wel gebruiken... ik doe dus mee:)
    (ik volg je via bloglovin maar heb geen twitter)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe graag mee! Ik volgde je al via Bloglovin en heb de actie ook getweet! :-) mail = info@nymphette.be

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zou ook heel erg graag meedoen met de winactie!

    Mijn email adres is : bestelegf@live.nl

    http://twitter.com/BeautyblogT/statuses/38300031169724416

    Dit is mijn tweet, en ik volg je via Bloglovin!

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe graag mee! Ik volg je via GFC, en ik heb een tweet de wereld ingestuurd (naam Kwarnst)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe ook graag mee :D
    email : lephuonglinh@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ook en ik volg je via bloglovin, lekker gemakkelijk in gebruik!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe graag mee!
    en stuur je een mailtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik kreeg de shampoo om te testen bij Noah, maar zou het superleuk vinden om een duo-pakketje bij mij zus te laten toekomen als verrassing voor mijn nichtje :)

    petra.cupcake[at]gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe mee, ik wil hier heel graag mijn nichtje mee verrassen. De tweet is euh, getweet dus. http://twitter.com/#!/PrinsesPrikbord/statuses/40858736591372288

    En gevolgd word je ook. n_n


    prinsesprikbordje@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik doe mee [:
    Ik volg je op bloglovin'(ik heet Tessawh)
    En ik zal de tweet retweeten (Ik heet TessaBaan op twitter)
    Mijn e-mail adres is gsm_tessa@hotmail.com
    Ik hoop dat ik win :D

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik doe ook mee, leuk voor mijn dochtertje. ik volg je op bloglovin' en mijn email is
    cha_rissa86@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik wil ook meedoen. is een leuke cadeautje voor mijn nichtje
    ik volg je via bloglovin'
    mijn mailadres: noeri_babe@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. op het laatste moment besluiten toch nog mee te doen aan de winactie.

    BeantwoordenVerwijderen