Tan Dem Blogger Event

dinsdag, februari 22, 2011


Wanneer persbureaus hun deuren opengooien om bloggers te laten kennismaken met de vele merken die zij vertegenwoordigen ben ik maar al te graag van de partij!
Zo trok ik afgelopen woensdag met Vanessa naar Tan Dem in Brussel voor het Blogger Event.

Tan Dem verzorgt de pr van heel wat mooie merken zoals Sandrina Fasoli, Diesel, Louis Vuitton, Le Tanneur, Eres, Comptoir des Cotonniers, Elvis Pompilio, New Look en Tiffany & Co.
Hier geen beauty brands, wel heel veel andere mooie dingen!

Kijk maar even mee!





Prachtige tassen van Louis Vuitton, hier op de foto zien jullie model Fantaisie Monogram Idylle canvas en de bijpassende mini pochette, heel leuk voor een feestje maar kan ook aan elke andere tas worden bevestigd.




Iets kleurrijker maar zeker niet minder mooi is de Feline Ballerina in fijn kalfsleder, ontworpen door Stephen Sprouse.





En om helemaal in zomerstemming te komen, prachtige badkledij van Eres in de mooiste kleuren!
Ik was al fan van Eres lingerie en nu dus ook van hun badkledij!







Ideale shoppingtas lijkt me zo! Lekker groot en handig, dit prachtexemplaartje, model Summer komt van Le Tanneur.






Leuke tricot van Comptoir des Cotonniers...




Bij Sonia Rykiel zagen we niet alleen prachtige kledingstukken maar ook enkele mooie handtassen. De combinatie van het nude met zwarte leder vind ik in elk geval heel goed geslaagd!







Een creatie van hoedenmaker Elvis Pompilio...



Bedankt aan de mensen van Tan Dem voor de uitnodiging, het was een leuke dag!



5 reacties

  1. Leuk, zo heb ik toch een beetje kunnen meegenieten via jou foto's!
    Ik kon jammer niet gaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe kan je deelnemen aan zo'n blogger event?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Imelda: Wat jammer dat je niet kon gaan! Hopelijk een volgende keer? :)

    @Sariitha: Ik heb de uitnodiging gekregen van het persbureau. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zal er zeker bij zijn de volgende keer :)

    BeantwoordenVerwijderen