Swapping!

dinsdag, februari 08, 2011



Wat doe je met uitpuilende lades en kasten vol producten die schreeuwen om aandacht?
Een blogsale misschien?

Een andere leuke optie die je kan overwegen is swappen, een soort van ruiltransactie zeg maar. Onlangs ruilde ik met Vanessa van BeautyEtc enkele producten en dit zijn er enkele van!





Vanessa is niet alleen een ontzettend lieve blogsters, zij weet als geen ander hoe gek ik ben op roze nagellak. Dankzij haar is mijn collectie weer een stukje gegroeid!





Heel wat mooie lakjes van o.a. Bourjois, OPI, Essie en Seche! Binnenkort mogen jullie dus weer enkele NOTD's verwachten!




... en een stempelsetje van Konad! Hier was ik al een tijdje benieuwd naar, lijkt me wel leuk op de teennagels!
Nog eens bedankt Vanessa!



Hebben jullie al aan swappen gedaan?


 

4 reacties

  1. nog niet gedaan, lijkt me wel leuk en handig!!!
    Leuke spulletjes, en so you!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet dat ik je er plezier zou mee doen! En hier ligt het anders toch maar te liggen en dat zou zonde zijn, niet :D We moeten dat meer doen, is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Handig, zo een swap! Nieuwe spulletjes voor niets! :) En zo mooi, al die roze lakjes!

    BeantwoordenVerwijderen