Review: NYX Cream Blush Golden

maandag, februari 21, 2011



Ik moet eerlijk bekennen dat ik in het verleden niet zo gek was op cream blushes. Om één of andere reden liet ik ze altijd links liggen omdat ik dacht dat ze nogal vettig waren of omdat je ze moeilijk kan aanbrengen. Het was Vanessa die me liet kennismaken met de NYX Cream Blush en ik was meteen verkocht! Niet alleen vind ik het een heel mooi kleurtje, de textuur is ook echt aangenaam en smelt als het ware op de huid.






In het begin was het een beetje zoeken hoe ik de cream blush het best kon aanbrengen, dat kan met een duo fibre brush (bv. 188 Small Duo Fibre Brush van MAC) maar evengoed met de vingers. Uiteindelijk heeft iedereen wel een persoonlijke voorkeur dus moet je gewoon even uitproberen wat voor jou het beste werkt. 





De kleur die ik heb is Golden 10, een mooi perzikkleurtje met een gouden shimmer. Het is een neutrale kleur die heel draagbaar is. Zoals je op de foto kan zien bevat hij een subtiele shimmer, net genoeg om je die extra glow te geven! 




Hier heb ik de kleur met de vingers aangebracht en zoals je kan zien blend hij mooi in de huid. 



Deze cream blush is me zo goed bevallen dat ik eigenlijk wel benieuwd ben naar de andere kleurtjes!


Gebruiken jullie graag crème blushes of liever blushes met een poedertextuur?


NYX Cream Blush is verkrijgbaar in 12 kleuren 
Prijs: 6,89 euro




13 reacties

  1. Mooi kleurtje! Ik heb er ook eentje, en eigenlijk gebruik ik dat best graag. Maar ik heb wel meer poederblushes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik gebruik suprgraag creme blushes! :) kheb er juist wat van Nyx bijbesteld ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben er fan van! :o) Ik gebruik de schuine brush van Sigma!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze kleur is echt wat ik zoek dus ik ga hem denk ik ook bestelle! Ik vind cream blushes heel fijn maar poederblushes zijn toch makkelijker aan te brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi kleurtje, helemaal mijn smaak!!
    Ik heb zelf nog geen cream blushes, maar ben wel tevreden van ander nyx producten, dus ben wel benieuwd naar deze!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de cream blushes van NYX ook erg leuk, ik heb er momenteel drie en gebruik ze erg graag. Ze zijn idd zeer romig en blijven goed zitten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb deze toevallig ook en ik vind hem erg mooi en fijn in gebruik. Geeft echt een sunkissed look. Vooral in het zonlicht is hij erg mooi dan zie je de fijne gouden shimmer ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kleurtje. Nog geen geprobeerd va NYX, misschien toch eens doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kleur, ik heb hetleifs cremeblushes.

    BeantwoordenVerwijderen