Review: Lush The Frog Prince

maandag, februari 14, 2011






Wat is er leuker dan op Valentijnsdag - 'dag der geliefden' je bad te delen met niemand minder dan The Frog Prince van Lush.


The Frog Prince bath ballistic ... kus dit schattige figuurtje (op z'n knalrode snoet), gooi 'm in een bad warm water en, zoals het sprookje gaat, zwijmel terwijl hij voor je ogen opbruist en Prince Charming zich onthult... of in dit geval, een sticker van één van onze charmante compounders uit de Lush fabriek! En zoals je van koninklijk bloed zou verwachten, heeft hij z'n eigen verfijnde, splinternieuwe geur - een majesteuze mix van jasmijn, sandelhout, roos en neroli.





Toen ik voor het eerst aan het kikkertje rook was ik op slag verliefd, kan ook niet anders want ik ben gek op geuren zoals rozen, neroli en jasmijn! De geur is in het begin misschien een beetje overheersend maar eens het kikkertje in het bad oplost, is hij echt heerlijk!

Ik hou van alles wat bruist in mijn bad en dat doet dit groene diertje zeer zeker! The Frog Prince geurt niet alleen heerlijk, hij maakt mijn huid ongelooflijk zacht en soepel zodat ik achteraf geen bodylotion meer nodig heb! Nog een pluspunt dat ik graag vermeld is dat The Frog Prince geen vuile badrand nalaat, geen schrobbeurten dus achteraf!




Leuk detail, mijn prins van dienst was deze keer Aaron!...



Wie het schattige kikkertje in huis wil halen zal snel moeten zijn want The Frog Prince is limited edition!


The Frog Prince bath ballistic
Prijs: 4,95 euro




7 reacties

  1. Ik ben ook fan van deze kikker.
    Ik vind het echt geweldig dat het zo'n humoristisch valentijnsproduct is. Echt geweldig toch, een groen bad :)
    en de prins die er in verborgen zit vind echt een leuk detail.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh haha! Zo schattig dat er een papiertje inzit met je prins! Kan je hem dan gaan afhalen bij een Lushwinkel of hoe zit dat precies? ;)

    BeantwoordenVerwijderen