Review: L'Oréal Professionnel Tendresse Kids - Série Nature

dinsdag, februari 15, 2011



Speciaal voor de kleintjes bracht L'Oréal Professionel Tendresse Kids op de markt. Een shampoo en ontwarrende crème met de heerlijke geur van perziken, boordevol vitaminen om het delicate haar van kinderen in alle zachtheid te wassen en te verzorgen.

Ik kreeg dit leuke pakket Tendresse Kids met shampoo en ontwarrende crème dat vergezeld was door een schattig beertje. Aangezien ik zelf geen kinderen heb, heb ik mijn lieve zus ingeschakeld. Haar twee kindjes stonden echt te popelen om de heerlijk geurende producten te kunnen gebruiken, al denk ik eerlijk gezegd dat het schattige beertje daar ook wel voor iets tussenzat! ;-)






De test:

Als jonge mama van twee kindjes hecht ik niet alleen veel belang aan een goede verzorging voor mezelf maar ook die van m'n twee hartendiefjes! Toen ik de shampoo en ontwarrende crème Tendresse Kids mocht testen was ik behoorlijk onder de indruk. Beide producten ruiken namelijk overheerlijk! Ik kan de geur het best beschrijven als een versgeplukte perzik maar toch bespeur je ook een vleugje muskus en rozen zodat het geheel niet te zoet wordt.

's Morgens moet het hier in de badkamer nogal vlug vooruit gaan en dan zijn producten als deze welgekomen. De verzachtende shampoo schuimt lekker en achteraf zijn de haartjes van de kids luchtig en netjes gewassen. Ook van de ontwarrende crème ben ik dik tevreden, je hoeft hem niet uit te spoelen en daardoor bespaar je aanzienlijk wat tijd in de badkamer. Mijn dochtertje heeft fijn lang haar dat makkelijk knoopt en met een klein nootje van deze crème behoren knopen tot het verleden!













Ik ben heel erg tevreden over de shampoo en conditioner! Ze maken de kinderhaartjes opnieuw heerlijk zacht en de heerlijke perzikgeur krijg je er gratis bovenop!
Voortaan wordt haar wassen een waar plezier bij ons want deze producten prikken niet in de oogjes!

De producten bevatten 100% natuurlijke kleurstof en zijn vrij van parabenen en siliconen.







Tendresse Kids shampoo en crème zijn enkel verkrijgbaar bij de L'Oréal Professionel-kapper
Prijs: shampoo 15,40 euro (250 ml) en crème 18,10 euro (200 ml)


Tendresse Kids maakt deel uit van het gamma Série Nature en is houder van het ECOCERT certificaat en Biolabel.


4 reacties

  1. Ik zou dit bijna voor mezelf in huis halen. Dit ziet er echt superleuk uit en de geur klinkt geweldig (ben natuurlijk wel fan van perzikgeur).
    Dat het zo natuurlijk is, is nog een extra voordeel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die verpakkingen zien er echt schattig uit!

    BeantwoordenVerwijderen