Opgemaakt!

vrijdag, februari 04, 2011



De laatste tijd heeft mijn badkamer meer weg van een winkeltje, volgestouwd met allerhande producten. Hoog tijd dus om enkele producten op te maken! Enkele producten die ik heb opgemaakt maken trouwens deel uit van mijn Project 10 Pan! ;-)


Wat heb ik allemaal opgemaakt?





Aveda Color Conserve Shampoo en conditioner
Deze shampoo en conditioner voor gekleurd haar gebruik ik al ruim 5 jaar. Ze maken mijn haar superzacht, zorgen ervoor dat de kleur langer houdt en ruiken heerlijk! Gelukkig heb ik van allebei nog een reserve fles/tube staan!






Rituals Sereni-Tea
Heerlijk doucheschuim met de geur van groene thee en kersenbloesem. Jammer genoeg is Sereni-Tea uit het assortiment en vervangen door de T'ai Chi doucheschuim. Ook hiervan heb ik enkele flessen op voorraad! ;-)





IDW Tootsie Scrub
Ik hou van voetenscrubs! Dit is er eentje van In De Watten en ik was er heel tevreden van. Zoals jullie zien is het potje netjes opgemaakt!



Wat hebben jullie allemaal opgemaakt de afgelopen maand?



6 reacties

  1. Leuke producten! DIe Tootsie scrub moet ik ook is proberen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de doucheschuims van rituals zijn fijn, hé ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij mij was het reinigingsmelk en een dagcrème :) Ik zit nog laaaang niet door mijn voorraad heen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die shampoo en conditioner moeten dan wel heel goed zijn als je hem al 5 jaar gebruikt!
    Altijd zo jammer als er een product uit het assortiment gaat dat je graag gebruikt. Gelukkig heb je nog een voorraadje van de Rituals doucheschuim ;)

    Ik ken het wel, mijn badkamer lijkt ook meer en meer op een winkel :) Maar ik heb deze maand al een body butter, een body lotion, een scrub en een shampoo opgemaakt. De winkel gaat rap leeg zijn als ik aan dit tempo blijf doorgaan :p

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed bezig! Bij mij is het tegenwoordig ook eerder een etalage van een winkel dan een badkamerkastje ( jaja, het staat er allemaal al bovenop want erin lukt niet meer). Zo ook nog eens moeten 'projecten' maar het is soms zo moeilijk ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou ook eens een no-buy moeten invoeren want het loopt ook de spuigaten uit :o)

    BeantwoordenVerwijderen