Maybelline 2011!

dinsdag, februari 01, 2011



Toen ik enkele weken geleden op een avond thuiskwam van het werk, stond er plots een supergrote doos met rode strik voor mijn deur. SUPER groot zeg ik want ik had echt moeite om ze naar binnen te halen. Ik weet nog dat mijn vriend me vroeg wat ik nu weer had besteld! ;-)

Natuurlijk had ik dezelfde dag al enkele berichtjes op twitter gelezen dus ik kon ongeveer raden wat erin stak... Het bleek om een puzzel van Maybelline te gaan! Niet zomaar een puzzel maar eentje van formaat! Op elk puzzelstuk staat trouwens een mooie foto met binnenin een kalender, echt leuk gedaan!





Check trouwens die prachtige make-up!































Jullie mogen twee keer raden wie er als eerste de puzzel kwam inspecteren...
De poes!

Die is helemaal weg van de puzzel en ik eigenlijk ook, alleen heb ik er nog niet meteen een plaatsje voor!





3 reacties

  1. Hèhè, zo grappig dat ze meteen komt kijken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er echt een prachtige puzzel uit!
    Zo typisch dat de poes moet komen kijken wat er allemaal aan de hand is :)

    BeantwoordenVerwijderen