L'Occitane shoplog

maandag, februari 28, 2011



L'Occitane is een geliefd merk bij heel wat beauty addicts, toch gebeurt het niet zo vaak dat ik er met volle winkeltassen buitenga. Toen ik onlangs een leuke aanbieding van hen in de brievenbus vond, kon ik niet anders dan even een kijkje te gaan nemen in de winkel. Bij aankoop van 35 euro kreeg je namelijk als geschenk drie mini L'Occitane producten!

Ik was trouwens nog op zoek naar een leuk geschenkje voor een collega die ons binnenkort verlaat.



De buit...

Mijn collega is, net als ik trouwens, helemaal gek op lavendelgeur. Voor haar kocht ik de Relaxing Foot Cream, een voetencrème op basis van lavendel en verfrissende menthol.

Voor mezelf kocht ik de Ultra Rich Scrub Body, een voedende scrub op basis van karitéboter die de huid lekker zacht maakt en voedt. De scrub bevat heel kleine scrubdeeltjes waardoor je hem prima kan gebruiken op gevoelige plaatsen zoals je decolleté.



Zoals ik al zei kreeg ik bij een besteding van 35 euro aan L'Occitane producten dit schattige tasje met drie travel size producten.


Ik vind de producten best groot, het lijken mij ideale formaten om mee te nemen op vakantie of gewoon om eens uit te proberen! Links zien jullie Scented Candle, een relaxerend geurkaarsje, Shampoo met 5 essentiële oliën en Brume d'Oreiller Relaxante, een kalmerende kussenspray.

Mooie deal, toch?

Zijn jullie fan van L'Occitane producten?



9 reacties

  1. De paar dingen die ik van L'Occitane heb, vond ik best goed, niet altijd overdonderend, maar wel oké.
    Wel fijne freebies hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke aankopen! Ik laat mij ook altijd verleiden als er zo'n actie is :)
    Ik ben zelf een grote liefhebber van L'Occitan, ik heb nog daar nog nooit iets gekocht waar ik niet tevreden van was.
    Die kaars ziet er mij wel heel leuk uit. Van die shampoo dat je gekregen hebt gebruik ik de conditioner, ik vind de geur echt heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke blog heb je meid!

    Zin om elkaar te volgen?

    Liefs, Valerie
    @ screamyourfeelingsout.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja ik ben echt gek op l'occitane spulletjes ^^ ze ruiken zo lekker :) Kben vooral fan van de handcremes en de parfum van fleur chérie ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  5. L'Occitane heeft zo'n fijne dingen! En die mini's! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb de shampoo in grote formaat en hij is echt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb nog nooit een product van dit merk gekocht of gebruikt. Misschien toch maar eens proberen dan ?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb nog niets van het merk maar het lijken mij echt hele fijne producten!

    BeantwoordenVerwijderen