Ghent Shopping haul!

donderdag, februari 03, 2011



Na de succesvolle blogsale van enkele weken geleden, vond ik dat ik mezelf ook wel eens mocht verwennen!
Dus trok ik naar mijn favoriete winkels om er mijn winkelmandje vol te laden met enkele leuke dingen...





Als ik bij Kiehl's binnenstap, kom ik nooit met lege handen buiten, zoveel is zeker!
Van de Lavender Foaming-Relaxing Bath was ik al een grote fan (klik hier voor de review) en aangezien mijn fles bijna leeg is, heb ik maar meteen een nieuwe fles ingeslaan!

Na de koude temperaturen van afgelopen weken - lees maanden - kon mijn huid eigenlijk wel wat extra gebruiken. De Creme de Corps Nurturing Body Washing Cream is een zachte crème die de huid reinigt, voedt en hydrateert en komt dus als geroepen!





En omdat we natuurlijk niet altijd aan onszelf moeten denken, maar ook eens aan anderen, nam ik voor mijn moeder deze Lip Balm van La Mer mee. Ikzelf heb The Lip Balm van La Mer nog niet geprobeerd maar hij schijnt heel goed te zijn! Ons mama is er in elk geval helemaal weg van!







Bij het afrekenen aan de kassa van Ici Paris XL kreeg ik plots de allernieuwste mascara van Chanel, Sublime de Chanel in het visier. Ik wist helemaal niet dat hij al verkrijgbaar was, het heeft dan ook niet lang geduurd om hem af te rekenen! :-) Deze mascara zou de wimpers verlengen en krullen, ik ben heel erg benieuwd!









Met wat hebben jullie jezelf verwend?



De producten van Kiehl's zijn verkrijgbaar bij:
- Kiehl's Antwerpen - Lombardenvest 80
- Kiehl's Kiehl's Gent - Koestraat 18
- Senteurs d'Alleurs Brussel - Louizalaan
 
Chanel en La Mer vind je bij Ici Paris XL (La Mer enkel in geselecteerde filialen!)




12 reacties

  1. Leuke shoplog! Ben benieuwd naar die Chanel-mascara!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk! :D ben ook benieuwt naar de nieuwe chanel mascara, tot nu toe is inimitable intense nog steeds mijn favoriet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn geshopt! Ben ook benieuwd naar die mascara!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die shea butter wash ziet er leuk uit :) Fijn dat je aan je moeder kent, ik heb de balm ook en m is erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi mooi! Heel benieuwd naar de mascara :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk geshopt! Die body wash van Kiehls ziet er goed uit! Ben benieuwd naar de mascara!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel toffe aankopen! Ik hou ook echt van alles wat naar lavendel ruikt!
    Ben toch ook wel benieuwd naar de mascara!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat superleuke aankoopjes!!! Ik wil mezelf ook wel eens verwennen zo ;)
    Ik ben ook heel benieuwd hoor naar de chanel mascara... keep us posted!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke koopjes! Ik moet dringend ooke eens langs en Kiehl's passeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben benieuwd naar de mascara van Chanel!

    x Krizia

    www.krizia-shark-attack.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen