Get ready for the summer with Rituals Sakura Scrub!

woensdag, februari 23, 2011


Een intense scrubbeurt is een vast onderdeel van het reinigingsritueel in Japanse badhuizen. Rituals liet zich door deze eeuwenoude badrituelen inspireren en ontwikkelde Sakura Scrub, een heerlijke lichaamsscrub verrijkt met organische suiker en verzorgende oliën.

Ervaar de bijzondere geur Oosterse geur van Japanse Kersenbloesem en Rijstmelk, nu te ontdekken in de winkel!



Rituals Sakura Scrub is verkrijgbaar bij de Rituals winkels, Ici Paris XL en Inno
Prijs: 14,90 euro - 250 g


Gaan jullie hem besnuffelen in de Riuals winkel?


6 reacties

  1. Ik heb hem besnuffeld maar ben voor de Himalaya scrub gegaan. (de roze) En I'm loving it!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb deze overlaatst gekocht en ik ben echt heel blij hiermee. Echt een leuke geur!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij staat trouwens in reclame in de Rituals Stores. Tis nu 9.90euro geloof ik voor die scrub :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb al een scrub in dezelfde geur, alleen is de mijne white rice en deze organice rice. Ik vraag me af wat het verschil is. Ik zal eens moeten gaan ruiken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooo deze geur is echt hemels!
    Ik ga deze scrub zeker eens kopen :D

    BeantwoordenVerwijderen