Favorieten: januari!

woensdag, februari 02, 2011



Een nieuwe maand is begonnen, dat betekent dat ik voor jullie opnieuw mijn favorieten van de voorbije maand heb klaarliggen!





Dit witte oogpotlood, Eye Pencil van Shu Uemura noem ik een echt toverstafje! Hij doet alle vermoeidheid verdwijnen en doet je ogen er meteen een stuk frisser uitzien! Het oogpotlood bestaat uit een matte en een glanzende witte kleur, die je naar wens kan combineren of alleen gebruiken.





Het Caviar Dreams palette uit de voormalige Cham Pale collectie van MAC heb ik gedurende de ganse maand januari zo goed als elke dag gebruikt! Het zijn vier mooie neutrale kleurtjes waarmee je echt alle kanten uitkunt. 





MAC Paint Pot in Painterly zorgt ervoor dat mijn oogschaduw de ganse dag netjes op z'n plaats blijft. De neutrale nude kleur zorgt ervoor dat hij makkelijk te combineren is met andere oogschaduwkleurtjes maar je kan hem evengoed alleen gebruiken.


























Max Factor Vibrant Curve Effect Lip Gloss in de kleur Sophisticated was om één of andere reden onderaan m'n toilettas geraakt. De afgelopen maand heb ik hem best veel gebruikt moet ik zeggen, kan ook niet anders want met zo'n nude kleurtje op je lippen zit je altijd goed!


Wat waren jullie favoriete producten van de afgelopen maand?


7 reacties

  1. Leuke favorieten! Die eyepencil lijkt me heel interesant!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stuk voor stuk leuke spullen, maar toch vooral de paint pot. Ik moet mij er ook dringend is eentje aanschaffen!

    Mijn favoriet product deze maand is toch wel de vitamin E face mist van The Body Shop. Pas ontdekt en ik vind hem echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke favorieten! Die paintpot en het quad gebruik ik nu ook dagelijks! :-)

    BeantwoordenVerwijderen