Winnaar Rituals Ayurveda Treat setje!

maandag, januari 10, 2011





RITUALS... Ayurveda Treat!



Eva's Beautyblog vierde onlangs haar eerste blogverjaardag!
Om dat te vieren konden jullie allemaal tot gisterennacht meedoen met de Rituals winactie waarbij je een Rituals Ayurveda Treat setje kon winnen.

Er waren ongelooflijk veel deelnames en ik wil hierbij graag iedereen die heeft meegedaan van harte bedanken! Ik had nooit gedacht dat jullie zo massaal gingen meedoen aan de actie maar dat vind ik alleen maar superleuk natuurlijk!

Uiteraard willen jullie ook graag weten wie het Rituals setje in de wacht sleept?

Here we go!


De winnaar van het Rituals Ayurveda Treat setje is geworden...



*** Imelda ****


Proficiat Imelda!
Mail je me nog even je adresgegevens zodat ik je het setje kan toesturen?



Heb je niet gewonnen?
Niet getreurd want in de loop van deze week komt er alweer een nieuwe winactie online!

Stay tuned!


7 reacties