Shu Uemura Morphorium - Spring/Summer 2011

woensdag, januari 26, 2011




Op de zomer moeten we misschien nog even wachten, toch kunnen we nu al volop genieten van de prachtige productfoto's waar tal van cosmeticamerken mee uitpakken.

Een merk dat mij steeds opnieuw weet te verrassen is ongetwijfeld Shu Uemura. Met hun unieke kleurencombinaties en fijne texturen vind ik de collecties er altijd net even anders uitzien.

Voor het komende voorjaar liet Shu Uemura zich inspireren door de prachtige Morpho vlinder en zo ontstond Morphorium. Een adembenemende collectie voor de ogen, lippen en nagels stralen die je meteen in vakantiestemming brengt!

Dé blikvanger van deze collectie is toch wel dit schitterende doosje. Een compleet palette met drie oogschaduwkleurtjes, een créme oogschaduw/liner, een blush en twee applicators. Kortom, alles wat je nodig hebt om deze zomer te stralen!



Morphorium blue palette - limited edition















Sunset gold palette - limited edition


















Shine mystic eye color khaki silver - limited edition




Colorless lipstick - limited edition

4 nieuwe kleuren:

* PK 335 - pastel nude
* PK 343 - pink
* BG 944 - orange
* BG 935 - apricot









Wanneer de Morphorium collectie in de Antwerpse winkel ligt is nog niet helemaal duidelijk. Meer info hierover volgt uiteraard.


6 reacties

  1. Oh die doosjes zijn prachtig!
    Ik ga voor het sunset gold palette! Zo'n mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh waauw, supermooi!!! Die felle ogen is niet echt iets voor mij, maar de blush en lipstick helemaal!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Imelda: Haha! Ja, voor het doosje alleen al zou ik het kopen! :D

    @femketje: Ik vind ze echt prachig! :)

    @Mallory: Da's ook mijn persoonlijke favoriet! ;D

    @Petra: Ja hé! Die lipstick is idd heel mooi! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat sunset palette is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen