Rituals Sale Shoplog!

donderdag, januari 20, 2011



Tijdens de solden kan je vaak interessante koopjes doen. Zo ook bij Rituals!
Een ideaal moment om wat stock in te slaan misschien? Wat dacht je van de Hammam Happiness conditioner aan -50% of de Summer Rain douchegel aan -40%?







Ik kocht alvast 2 tubes Deep Sea Scrub, een verfrissende lichaamsscrub op basis van kelp en bamboe. 
Voor de prijs hoef je ze zeker niet te laten liggen want tijdens de solden betaal je slechts 5,70 euro per stuk (i.p.v. 9,50 euro). 





Verder nam ik nog deze Hammam Secret Candle geurkaars mee naar huis. Ben je fan van eucalyptus en rozemarijn dan moet je deze zeker in huis halen. Stiekem heb ik al spijt dat ik er niet nog meer heb gekocht want deze ruikt echt heel fijn!
De Hammam Secret Candle geurkaars kost tijdens de solden 10,43 euro (i.p.v. 14,90 euro).


Wat vinden jullie van mijn soldenkoopjes bij Rituals?


Zijn jullie ook nog op zoek naar koopjes, kom dan zeker morgen een kijkje nemen op mijn BLOGSALE!!





13 reacties

  1. Super leuke spulletjes gekocht!

    Hoor ik daar blogsale ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankopen!
    Ik ken deze scrub niet, misschien moet ik nog maar eens passeren en hem ook inslaan :)
    Ik wou echt al de geurkaarsen kopen, niet te doen.

    I love solden bij Rituals!

    Oh ik ben eens benieuwd naar de blogsale!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke aankopen, Rituals producten zijn altijd fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh idd leuke soldenkoopjes!
    En damn,morgen blogsale...net als ik de hele dag op school ga zitten *sad face*:(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke dingen gekocht! Blogsale morgen? Ik ben erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh superleuk! Like Rituals & love sales :D
    Blogsale! Morgen! Wanneer? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @MissBeautyEtc: Idd, morgen komt hij online! :D

    @Imelda: Die solden bij Rituals zijn altijd zo verleidelijk hé. De scrub hebben ze trouwens ook nog in andere geuren. :)

    @Nathalie: Auw, sorry! :)
    Tegen 's avonds zal er nog wel wat over zijn! :)

    @Stasja: Welcome! Wanneer komt die van jou online? Ben super benieuwd! :D

    @Perfectly Unordinary: Morgenvroeg! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke aankoopjes!! En Blogsale??? Leuk!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Normaal gezien vandaag maar mijn camera oplader is nog altijd niet binnen. (Sorry) Heb net een mailtje gestuurd, nu even wachten op een antwoord. Ik hoop zo snel mogelijk! Want bloggen zonder eigen foto's is maar niks vind ik. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @Marijke: Dankje! :)

    @Stasja: Oei, hopelijk krijg je je oplader toch nog snel binnen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De deep sea scrub heb ik ook gekocht :) review volgt binnenkort

    BeantwoordenVerwijderen