New Year's Eve... The gifts!

maandag, januari 03, 2011



Mijn weekje kerstvakantie zit er helaas alweer op! Ik heb er echt van genoten, het lange uitslapen, de vele bubbels,... Heerlijk!
Hopelijk hebben jullie ook kunnen genieten van de feestdagen!

Oudejaarsavond hebben we samen met de familie gevierd bij mijn zus en ook dit jaar was het meer dan geslaagd! Lekker eten, een gezellige sfeer en uiteraard heel veel pakjes!

Benieuwd naar de cadeautjes?







 


Dit prachtige oogschaduwpalet Caviar Dreams, uit de recente MAC Cham Pale-collectie
 




MAC Tinted Lip Conditioner SPF 15 + lavender - Calm Mode




Zwarte lederen Filofax organizer

























Ook deze leuke siliconen ovenhandschoen van Sagaform stak in mijn pakje, lijkt me echt een handig ding!


Verder heb ik nog een nieuw digitaal fototoestel gekregen (yeah!) maar dat staat helaas niet op de foto.
Bij deze iedereen nogmaals bedankt voor de mooie cadeaus!




8 reacties

  1. Wow leuke kadootjes! Ik ga mezelf straks ook trakteren op MAC :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke cadeautjes! Die handschoen ziet er inderdaad erg handig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke cadeautjes! Dat quad heb ik straks ook als alles goed gaat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beste wensen meid, leuke cadeau's ik wil zelf die TLC ook nog bemachtigen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke cadeautjes!
    Jammer dat je maar een weekje vakantie hebt, ik heb er twee!

    x Sabrina

    http://vitalitijd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, superleuke cadeautjes heb je gekregen!!

    BeantwoordenVerwijderen