Laura Mercier Secret Finish - Mattifying

vrijdag, januari 14, 2011






























Last van glimmende plekjes? Dan is Secret Finish - Mattifying van Laura Mercier misschien wel iets voor jou.

Secret Finish - Mattifying is een frisse, lichtgewicht gel die overtollige talg absorbeert en de huid mooi mat maakt. Grove poriën zijn verkleind en de huid ziet er opnieuw stralend en fluwelig uit!
Het product kan makkelijk bovenop de foundation worden aangebracht, of als touch-up gedurende de dag en is vrij van parfum, olie en parabenen.

Fluwelig mat en toch natuurlijk? Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar!



Gebruiken jullie een mattifiërend product?




Laura Mercier Secret Finish - Mattifying is o.a. verkrijgbaar bij Cosmeticary
Prijs: 33,00 euro - 28 g




7 reacties

  1. Ik heb geen nood aan mattifiërende producten. Enkel een beetje poeder op mijn t-zone en klaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien wel iets voor mij want mijn voorhoofd wil nogal snel glimmen. Maar het is best een eng idee om het over mijn foundation aan te brengen, ik heb altijd het gevoel dat mijn foundation niet goed blijft zitten. Maar dit lijkt me wel beter als een poeder omdat het niet cakey wordt!

    BeantwoordenVerwijderen