Laura Mercier Oil Free Flawless Face Kit

dinsdag, januari 04, 2011








Tussen Kerstmis en Nieuwjaar gaan mijn vriend en ik altijd een dagje shoppen in Rijsel. Niet dat het daar dan al solden zijn ofzo, het is vooral de leuke sfeer en de gezelligheid die ons naar daar trekt. (Al is het daar altijd wel gezellig hoor!)

Eén van mijn absolute must-stops daar is toch wel Printemps! Hier hebben ze gewoon zo goed als alle merken onder één dak, ideaal voor als je lekker binnen wil blijven. Naast de oneindig veel mooie tassen van Chloe, Marc Jacobs, Balenciaga vind je hier ook heel wat beauty stuff zoals Kiehl's, MAC, OPI, Laura Mercier,... Een echt paradijs zeg maar, en geloof me, hier kom je niet met lege handjes buiten!





Een stand waar ik vaak blijf plakken is die van Laura Mercier, vooral bekend voor haar Flawless Face-technieken en prachtige verpakkingen! Hiervan kocht ik de Oil-Free Flawless Face Kit in de kleur nude, een handig toilettasje met enkele Laura Mercier-topproducten zeg maar!






- Foundation Primer Oil Free - 30 ml
- Tinted Moisturizer SPF 20 Oil Free 'nude' - 30 ml
- Undercover pot N°2
- Secret Camouflage Brush
- Camouflage Powder Brush
- Sponge
- Velour Puff


De Laura Mercier Oil Free Flawless Face Kit bestaat in 2 kleuren: nude en sand
Prijs: 67,50 euro (75,00 euro -10% Carte Printemps)








7 reacties

  1. Heel leuk, ik hou zelf ook enorm van dit merk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga hem deze week proberen! Hij ligt nu al lang genoeg in mijn kast :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ziet er goed uit!!
    En die winkel klinkt zo leuk, wil ik wel eens heen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat kitje staat ook al even op mijn wishlist! Ik ben vooral benieuwd naar die tinted moisturizer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waaaw, ziet er geweldig uit! Ik heb nog nooit iets van Laura Mercier gebruikt, maar dit zou ik direct kopen.

    Ik moet ook dringend nog eens naar Rijsel gaan om te shoppen!

    BeantwoordenVerwijderen