Kiehl's Bloggers Evening!

donderdag, januari 27, 2011



Ik ben een grote fan van Kiehl's, maar dat hebben jullie hier zeker al ondervonden. Afgelopen dinsdag stelde Kiehl's in Gent hun allernieuwste product, de Double Strenght Deep Wrinkle Filler voor en uiteraard wilde ik deze nieuwkomer eens van dichterbij gaan bekijken.

Idris Henry, Education Manager van Kiehl's Europe liet ons eerst kennismaken met alle producten uit de Dermatologist Solutions lijn, een lijn ontwikkeld in samenwerking met dermatologen die zich vooral richt op specifieke huidproblemen zoals: huidverslapping, acné, diepe rimpels, gevoelige huid...







Hieronder krijgen jullie alvast een kort overzichtje te zien van de verschillende Kiehl's Dermatologist Solutions producten: 

* Centella Skin-Calming Facial Cleanser: een zachte reiniger specifiek voor de gevoelige huid
* Epidermal Re-Texturizing Micro-Dermabrasion: een soort van scrub om de huid opnieuw egaal en glad te maken
* Centella Recovery Skin Salve: een crème die helpt de huid te kalmeren en te herstellen
* Line-Reducing Eye-Brightening Concentrate: oogconcentraat met zuivere vitamine C (10,5 %) 
* Powerful-Strength Line-Reducing Concentrate: serum voor het gezicht met zuivere vitamine C (10,5 %)
* High-Potency Skin-Firming Concentrate: een krachtig serum tegen huidverslapping
* Over-Night Biological Peel: stimuleert op zachte wijze de celvernieuwing
* Acne Blemish Control Daily-Skin Clearing Treatment: helpt puistjes en acné te verminderen
* Highly Efficient Skin-Tone Corrector: helpt pigmentvlekken, sproetjes en ouderdomsvlekjes aanzienlijk te verminderen
* Ultra Light Daily UV Defense SPF 50: een ultralichte zonnebeschermingscrème, geschikt voor dagelijks gebruik (klik hier om het artikel nog eens te lezen)







Naast deze tien bestaande producten, werd het Dermatologist Solutions gamma uitgebreid met de nieuwkomer Double Strength Deep Wrinkle Filler, een specifiek product dat belooft om rimpeltjes in slechts 4 weken te verminderen zonder gebruik te maken van siliconen.

Het product heeft een onmiddellijke impact op lijntjes en rimpels en vermindert het aantal gezichtslijntjes aanzienlijk.





Double Strength Deep Wrinkle Filler wordt plaatselijk aangebracht op de plaatsen waar rimpeltjes zicht het meest vormen zoals: lijntjes rondom de ogen, lippen, maar ook fronsrimpeltjes op het voorhoofd.








Ik kreeg alvast een exemplaar van de nieuwste Kiehl's Double Strength Deep Wrinkle Filler mee naar huis om te testen. Binnenkort mogen jullie hierover dus zeker een review verwachten!


Kiehl's Double Strength Deep Wrinkle Filler ligt vanaf nu in de winkel
Prijs: 39,00 euro - 20 ml




10 reacties

  1. Ik was benieuwd naar Kiehls tot ik vernam dat zij op dieren testen :s Ik had dat echt niet verwacht van een merk als Kiehls! Zo jammer...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Testen die op dieren? Ik dacht toch van niet!?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht zelf ook van niet... Maar onlangs had michele1218 van op Youtube een filmpje over testen op dieren en Kiehls werd genoemd als een merk dat op dieren test, zelf kon ze het ook niet geloven. Zij had goede research gedaan maar zelf heb ik niet zitten zoeken of dit waar is...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze staan op de lijst van Peta als zijnde "do test on animals". Ze maken deel uit van de L'Oréal-groep, dus alles wat daar onder valt, zoals Kérastase, Shu Uemura, Lancôme, ... staat op de lijst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier zitten volgens mij fijne producten bij! De cleanser, de recovery Skin Salve en dan de uv defense! Die komen allemaal op de wishlist! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Nele: Volgens Peta staat het merk inderdaad op de lijst van cosmeticamerken die testen op dieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Eva en @PO: bedankt voor de bevestiging! heel jammer vind ik dat

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het ook wel jammer dat Kiehl's op de lijst van Peta staat, want ik gebruikte een jaar geleden graag een paar van hun producten.
    Ik ben wel eens benieuwd naar je review. Want de producten klinken mij wel super in de oren!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi iedereen!

    Ik zag dit passeren en wou toch wel een reactie geven.
    De officiële statement van Kiehl's rond tests op dieren:

    Kiehl’s is Totally Committed to a Future Without Tests on Animals. To learn more about our work in the area of alternative methods to animal testing, visit our parent company’s (L’Oreal) sustainability report at www.sustainabledevelopment.loreal.com/innovation/in-close-up-alternative-methods.asp

    Groetjes
    Marie
    oona (www.oona.be) voor Kiehl's

    BeantwoordenVerwijderen