Getest: Matrix Biolage Volumathérapie

woensdag, januari 05, 2011




Heel wat vrouwen vinden hun haar te fijn en futloos, ze willen meer volume en body zonder dat het haar ook stug en hard aanvoelt. Speciaal voor hen bracht Matrix Biolage Volumathérapie uit, een nieuw gamma met een revolutionaire technologie die het haar de hele dag van volume voorziet zonder dat het stug aanvoelt.

Dankzij de unieke formule met Dual Proteïn + Boost infusion krijgt fijn en futloos haar opnieuw volume en veerkracht, dag na dag. De voedende soja- en tarwekiemproteïnen versterken de haarvezel en verbeteren de conditie van het haar.

Ik heb fijn haar maar best veel, wat maakt dat sommige volumegevende producten al snel te veel zijn voor mijn haar. De producten van Biolage Volumathérapie bevatten lichtgewicht polymeren die zorgen voor natuurlijk volume. Alle producten zijn parabeenvrij en hebben een heerlijke frisse citrus- en bloemengeur die volgens mij helemaal past in het concept van producten met natuurlijke oorsprong. Bovendien zijn de producten geschikt voor gekleurd haar!





Volume Shampoo en Volume Conditioner voor extra veerkracht
De shampoo laat zich makkelijk opschuimen uitspoelen, mijn haar voelt echt proper aan. Met de conditioner achteraf wordt doorkammen kinderspel. Mijn haar voelt zacht en gevoed aan! 


 

Volume Spray voor extra veerkracht
Deze volume spray heb ik vooral gebruikt bij de aanzet van de haarwortels. Hij geeft een mooi en natuurlijk volume en vooral heel veel glans! Mijn haar voelde na het föhnen enorm zacht aan en ik had zeker niet het gevoel dat het stug aanvoelde.





Volume Mousse voor extra veerkracht
Laat ik jullie al maar meteen vertellen dat ik niet echt fan ben van stylingmousse. Ik weet het niet maar om één of andere reden is mijn haar er niet zo gek op. Vaak maakt mousse je haar hard en onhandelbaar. Deze mousse voelt zeker lichter aan dan andere stylingmousse die ik al heb gebruikt. Ik vind het alleen niet makkelijk om het daarna te föhnen en te stijlen met de stijltang, maar het kan voor jou dus best prima werken.  

Conclusie:
Ik vind de producten van Biolage Volumathérapie zeker een aanrader, vooral de shampoo, de conditioner en de styling spray! Het geeft fijn haar een natuurlijk volume zonder stug aan te voelen.  



Is Biolage Volumathérapie iets voor jullie?



Het gamma Biolage Volumathérapie is uitsluitend verkrijgbaar bij de Matrix-kapper

- Volume Shampoo - 250 ml: 13,20 euro
- Volume Conditioner - 250 ml: 17,80 euro
- Volume Spray - 250 ml: 17,20 euro
- Volume Mousse - 250 ml: 17,20 euro



8 reacties

  1. Hoe meer ik deze producten gebruik, hoe liever ik ze heb :o)
    Als ze op zijn koop ik ze terug denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik gebruik nooit zulk soort producten, om 1 of andere reden werkt het gewoon niet voor mij terwijl ik wel dun en fijn haar heb

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt goed :) en de prijzen vallen beter mee dan dat ik verwacht had. Kben ook niet zo zot van mousse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. klinkt goed.
    Ik ben ook niet gek op mouse want het werkt eigenlijk niet echt voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @MissBeautyEtc: Ik had eigenlijk nog nooit iets van Matrix gebruikt maar deze bevallen mij wel heel erg moet ik zeggen!

    @Maaike: De prijzen vallen idd mee, zeker voor de hoeveelheid die je krijgt. ;-)

    @Nidhi: Matrix Professional products are only available in Matrix-salons.

    BeantwoordenVerwijderen