Essie bestelling @Enchantra

vrijdag, januari 07, 2011




Bij Enchantra, een Nederlandse webwinkel kan je regelmatig van mooie kortingen genieten. Zo waren vorige week donderdag (bijna) alle lakjes aan halve prijs! Een aanbieding waar ik natuurlijk niet kon aan weerstaan. Het aanbod bij Enchantra is echt enorm, je vindt er o.a. Essie, Orly, China Glaze, INM, Sèche, Color Club maar ook Coastal Scents en Sigma brushes

Alles wordt steeds netjes verpakt en voor beschadigde pakjes hoef je bij Enchantra ook al niet te vrezen want jouw pakje wordt zorgvuldig ingepakt zodat het veilig aankomt. De levertijd valt zeer goed mee, zo had ik vorige week donderdag een bestelling geplaatst en gisteren stond het pakje al voor de deur! Da's precies een weekje, wat ik toch vrij snel vind aangezien mijn bestelling vanuit Nederland komt.

Wat heb ik nu allemaal besteld? Niet heel veel, ik had graag nog meer lakjes besteld maar helaas waren er al heel wat kleurtjes die ik wou uitverkocht.




Herkennen jullie al iets?





Ik koos voor drie nude kleurtjes van Essie, Pop Art Pink, Petal Pink en BFF Best Boyfriend.

Pop Art Pink komt uit de Essie Spring Collection 2010, het is een zachtroze kleur met een koele ondertoon, heel mooi! Uit de Essie Wedding Collection koos ik Petal Pink, ook een zachtroze maar iets donkerder en warmer. Het lakje dat mij het meest heeft weten te verrassen is zeker BFF Best Boyfriend! Naar deze kleur was ik al eeuwen op zoek, het is dé perfecte nude tint als je het mij vraagt. Niet te roze en niet te bruin, echt supermooi!


























V.l.n.r.: Petal Pink, BFF Best Boyfriend en Pop Art Pink




Essie Petal Pink


Essie BFF Best Boyfriend



Essie Pop Art Pink



Ik ben heel tevreden met mijn bestelling en ga ze zo vlug mogelijk voor jullie uitproberen!



Welke kleur vinden jullie het mooist?






10 reacties

  1. Pop art pink is mooi! Weer heel veel roze heb je genomen hè ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Da's wel een mooie prijs voor Essie-lakjes!
    En weer roze, hihi, maar wel mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @MissBeautyEtc: Opnieuw roze, ja je kent me hé! :D

    @Perfectly Unordinary: Ja, ik vond het ook wel de moeite die 50% korting :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de Pop Art het leukste kleurtje! En die Petal vind ik ook heel mooi.

    x Krizia

    www.krizia-shark-attack.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh, ben benieuwd naar die boyfriend - ziet er idd supermooie nude uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze alledrie prachtig, zou ik ook wel in mijn collectie willen hebben. Maar als ik er echt 1 moet kiezen dan ga ik voor de BFF Best Boyfriend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleurtjes, so you ;)!!
    Benieuwd om ze aan te zien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. how did I miss that!? :o heel mooie kleurtjes, vind ze allemaal heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen