TAG: A Blog with Substance!

woensdag, december 22, 2010

Momenteel doen er weer enkele leuke tags de ronde.
Deze tag A Blog With Substance kreeg ik van Petra van Sprinkles on a Cupcake.
Dankjewel Petra!

Het is de bedoeling dat ik mijn blogfilosofie, motivatie en ervaring in 5 woorden toelicht.
Hier gaan we dan!


Me, myself and I:
Als klein meisje al raakte ik gepassioneerd door alles wat met make-up en verzorging te maken had. Telkens wanneer mijn moeder een nieuwe lippenstift of mascara kocht moest ik die eerst even bekijken, voelen of ruiken.

Maar kleine meisjes worden groot en ook nu is die passie meer dan ooit aanwezig! Voor mij zijn kleur, textuur en geur heel belangrijk. Niet alleen op vlak van make-up, maar ook op tal van andere vlakken.


Motivation:
Mijn blog is er in eerste instantie gekomen omdat ik er zelf heel veel fun aan beleef. Ik hou ervan om mijn ervaringen met jullie, mijn lezeressen, te delen en hoop natuurlijk dat jullie er iets aan hebben. Jullie bezoekjes en reacties vind ik superleuk, iedereen bedankt daarvoor! 
Binnenkort viert Eva's Beautyblog haar eerste blogverjaardag en daar hoort uiteraard een leuk cadeautje bij! Check de komende dagen dus zeker mijn blog als je mee wil doen aan mijn verjaardagswedstrijd! 

Bloggin:
Sinds ik begon te bloggen heb ik al heel wat leuke collega blogsters ontmoet! We zien elkaar soms op events maar kunnen evengoed ook eens afspreken tijdens het weekend. Het is gewoon leuk om met elkaar te kunnen kletsen over vanalles en nog wat...


My favorites:
Favoriete beautymerken zijn: Shu Uemura, MAC, Yves Saint Laurent, Chanel...
Niet meteen de goedkoopste maar als ik heel tevreden ben over iets mag het van mij gerust iets meer kosten. Ik werk hard voor mijn centjes dus af en toe mag ik mezelf ook eens verwennen!



Writing a post...:
In het prille begin verschenen er op Eva's Beautyblog slechts een drietal berichten per week. Ondertussen is dat aantal toegenomen tot gemiddeld vijf berichten per week, gewoon omdat ik het heel belangrijk vind om regelmatig te updaten én omdat ik het superleuk vind natuurlijk!


Dan is het nu aan mij om 5 blogs met inhoud te nomineren ;-)



Hope you enjoy it!





3 reacties

  1. Oh leuk! Altijd leuk om wat meer te weten te komen over de persoon achter de blog :)

    Ik zal er over een paar dagen eens werk van maken van de tag :) Kga eens goed moeten nadenken precies!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Imelda: Denk er maar eens over na, ik ben benieuwd! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen